خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عوامل شکست راهبردهای دشمنان مقابله با انقلاب اسلامی و خنثی شدن نقشه های آنها در مقابله با انقلاب اسلامی مطرح کرد.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۰۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
عامل شکست راهبردهای دشمنان مقابله با انقلاب اسلامی/عامل خنثی شدن نقشه های دشمنان

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو صبح امروز در مراسم جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در بوشهر ضمن گردامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اشتیاق لقای پروردگار گاهی به میدانی می‌رسد که دلدادگان و کسانی که به دنبال رشد و تکامل انسانیت با تاسی از آیات قرآن بوده و به دنبال آن هستند بی صبرانه به نبرد حق علیه باطل می‌شتابند.
رزمجو تاکید کرد: استفاده و بهره گیری از تاریخ و تجارب گذشتگان، بندگان صالح خدا، شهدا، رزمندگان و ایثارگران راه حق متضمن دنیا و آخرت افراد جامعه در همه زمان‌ها است.
وی ادامه داد: پیامها، سفارش‌ها و وصیتنامه‌های شهدا گنجینه معرفت و منابع عظیم شناخت و هدایت زندگی شغلی و شخصی اقشار مختلف جامعه و همچنین جوانان غیرتمند در ابعاد مختلف است.
رزمجو بیان داشت: انقلاب اسلامی به برکت دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس بیشترین تاثیر بر جوانان در سطح جهان داشته، بطوری که به حرکت ملل مستضعف جهان و کسانی که به دنبال آزادی خواهی هستند جان تازه‌ای بخشیده است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه نسیم روحبخش انقلاب اسلامی جوامع اسلامی را فرا گرفته است، افزود: امروز آگاهی، فهم و ادراک جوانان و اقشار مختلف امت اسلامی نسبت به آینده اسلام و انقلاب اسلامی بیش از گذشته شده است.
وی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی در شرایطی چهل و چهار سالگی خود را به پایان می‌رساند که در اوج قله اقتدار است، تصریح کرد: بسیجیان، نیرو‌های مسلح، دستگاه‌های امنیتی در کنار دولت به عنوان سرباز انقلاب اسلامی همانند دوران دفاع مقدس با اتحاد و انسجام از خاکریز‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
رزمجو با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است، ادامه داد: خون پاک شهدا، صبر خانواده آنها، ایستادگی آزادگان و رزمندگان و حضور مردم در اقتدار و تداوم انقلاب برای همگان مشهود است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهدا، پیشکسوتان ایثار و شهادت، خانواده شهدا و رزمندگان گنجینه‌های افتخار و عزت و سربلندی انقلاب اسلامی هستند که با ایثار و از جان گذشتگی در راه تقویت و استحکام نظام گام برداشتند.
وی با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت طلبی مردم راهبرد‌های دشمنان را در مقابله با انقلاب اسلامی با شکست مواجه کرده است، عنوان کرد: دشمن هر لحظه می‌خواهد انقلاب اسلامی را نابود کند و ما هر لحظه با رهبری‌های ولایت فقیه نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه راهبرد دشمنان این بود که از نفوذ انقلاب اسلامی را در سطح منطقه و جهان مهار کنند، اما امروز انقلاب نه تنها اینکه مهار نشده بلکه برای جهانیان شناخته‌تر از گذشته هم شده است، گفت: آمریکا و اسرائیل هزینه‌های سنگینی می‌کنند تا از نفوذ انقلاب اسلامی جلوگیری کنند در حالی که این دو رژیم در حال اضمحلال بوده و شکسته شدن استخوان‌های آن‌ها به گوش جهانیان رسیده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار