خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس ودر خلال ویژه برنامه های این ایام، همایش مشترک نیروهای مسلح در سالن همایش‌های سوم خرداد فراجا شهرستان خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۸۴
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ در ایام الله هفته دفاع مقدس همزمان با دیدار جمعی از پیشکسوتان وفعالان دفاع مقدس، ایثارگران، خانواده معظم شهداء و جانبازان و فرماندهان ارشد دفاع مقدس و مسئولان نظام با مقام معظم رهبری مدظله العالی، و همراه با علاقمندان و فعالان عرصه دفاع مقدس در سراسر کشور؛ سالن همایشات سوم خرداد خرمشهر مملوّ از پیشکسوتان، فعالان ،رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس و خانواده معظم شهداء و مسئولین لشکری و شهرستانی بود.

 

حجت الاسلام سید فخرالدین موسوی صالحی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرمشهر گفت؛ در این همایش پس از قرائت قرآن و سرود مقدس ملی جمهوری اسلامی ایران، شرکت کنندگانِ در همایش به صورت تصویری گوش جان به پخش زنده بیانات ولی امر مسلمین جهان در مراسم ارزشمندی که در حسینیه امام خمینی "ره" قلب تپنده جهان اسلام برگزار شده بود سپردند.

 

موسوی صالحی افزود؛ در این همایش توسط ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس از تعدادی از پیشکسوتان وایثارگران دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها