خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه در مراسم هفته دفاع مقدس در مصلای نماز جمعه این شهرستان گفت:یکی از دستاوردهای دفاع مقدس انسان سازی و ساخت جوانان مومن و انقلابی بود.
کد خبر: ۹۵۴۰۹۱۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ظهر امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  کرخه با حضور در مصلی نماز جمعه شهرستان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، ایثارگران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان دفاع مقدس در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرز‌های عزت و شرف این مرز و بوم مانند نگین تابناک تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشند.

 

سرگرد پاسدار قاسم گوروی افزود: این پایداری که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت‌های بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) شکل گرفت و سبب احیای یک مکتب سازنده و نهضت‌های آرمانگرا در جهان شد.

 

در بخش دیگری از سخنان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه گفت؛

 این جنگ صرفا معنوی و برای رضای خدا بوده و به همین خاطر تقدس پیدا کرد ،هشت سال دفاع ما برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور بود .

سرگرد گوروی ادامه داد؛استقامت ما در برابر ظالمین ، اطاعت از فرمان خداوند برای دفع فتنه بیگانگان بود.هشت سال مقاومت ما به منظور حفظ ارزش های دینی و ملی جامعه بود.هشت سال ایستادگی ما برای دفع تجاوز دشمن و رسیدن به صلح و امنیت بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه با اشاره به اینکه یکی از برکات و دستاوردهای دفاع مقدس انسان سازی و ساخت جوانان مومن و انقلابی بود افزود؛ رزمندگان ما که از همه اقشار و بعضا سن و سال کمی داشتند،اما یک عالم یک زمانی را باید بگذراند تا بشود عارف بالله که رزمندگان ما با تأسی از این مکتب یک شبه راه چندین ساله را می روند و بعضی از علمای ما به جایگاه این رزمندگان غبطه می خورند.

 

سرگرد پاسدار گوروی یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس را مدیریت و کار جهادی دانست و گفت:فرماندهان، مسئولین ما در دوران دفاع مقدس قبل از اینکه کاری را می خواستند انجام بدهند می گفتند بیا یعنی خود در نوک پیکان بودند، برو نداشت. و امروزه ما ضعفی را که مشاهده می کنیم کمرنگ شدن این روحیه جهادی و میدانی در بعضی از مسئولین است. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه با تاکید بر اینکه یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس کار، صرفا برای رضای خدا بود افزود:در دفاع مقدس کار صرفا برای رضای خدا بود شخص اول گزارش کار خود را به خدا می داد و بعد اگر لازم بود به رده مافوق گزارش می دادند. این را بایستی همه، چه مسئولین چه مردم سرلوحه کار خودمان قرار بدهیم.

 

گوروی در پایان اظهار کرد:در این ایام سپاه شهرستان با رهنمودهای امام جمعه محترم شهرستان کرخه برنامه های خوبی را در حوزه های فرهنگی(یادواره های شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان) و همچنین در حوزه محرومیت زدایی ان شاء الله برنامه‌های متفاوتی از جمله کارگاه های اشتغال، کمک های معیشتی و برنامه های متعدد دیگری در این هفته مقدس برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها