هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و به‌منظور تکریم خانواده معظم شهدا، فرمانده انتظامی سبزوار فرزند شهید سرگرد "داوود صبوری" را که شهریور امسال در درگیری با اشرار قاچاقچی به شهادت رسیده بود، از منزل تا مدرسه بدرقه کرد.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۷۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

بدرقه فرزند شهید صبوری از منزل تا مدرسه توسط فرمانده انتظامی سبزوار + فیلم

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار، سرهنگ حسین بیات مختاری روز سه‌شنبه در اقدامی تحسین‌برانگیز، فرزند دانش‌آموز این شهید والامقام را که در آستانه فصل بازگشایی مدارس آسمانی شده بود، با خودروسازمانی فراجا تا محل تحصیل مشایعت کرد و در آیین‌های ویژه‌ای که به این مناسبت در مدرسه فرزند این شهید برنامه‌ریزی‌شده بود، شرکت کرد.

شهید داوود صبوری، نهم شهریور امسال در جریان تعقیب و گریز پلیس و قاچاقچیان بین شهرستان داورزن و سبزوار مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان به خیل شهدا پیوست.

در این عملیات که از ایستگاه "کاهک" داورزن تا ورودی شهر سبزوار ادامه یافت مأموران انتظامی با تیراندازی خودرو پژو سواری قاچاقچیان مشروبات الکلی را متوقف کردند که دراین‌بین سرگرد صبوری از ناحیه پهلو مجروح و به مرکز درمانی انتقال‌یافته و زیر مراقبت‌‌های ویژه پزشکی قرار گرفت و پس از یک روز بر اثر شدت جراحات وارده آسمانی شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها