خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با کارکنان اداره برق قزوین، دفاع مقدس را آینه تابناک ملت ایران در خلق صحنه های الهی مردان خمینی دانست.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۲۶
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

 

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با کارکنان اداره برق قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: وقتی صدام با تجهیز ابرقدرتها و حامیانش فکر حمله به ایران افتاد عده ای حمله عراق را جنگ خلیج یا یا قادسیه نامیدند اما برای ملت ایران با رهبری پیامبر گونه امام مستضعفان تبدیل به دفاع مقدس شد که خالق حماسه های بی نظیر مردان الهی امام خمینی بود که به خدای متعال تکیه داشت.

وی افزود: وقتی صدام از هوا زمین دریا به ایران حمله همه جانبه داشت و شهرهای تبریز،تهران،اصفهان،اهواز را مورد حمله هوایی قرارداد و ۶استان ایران را اشغال کرد در مصاحبه با خبرنگاران گفت؛ سه روز دیگر در خوزستان و یک هفته بعد در تهران با شما مصاحبه خواهم کرد.

معبودی تاکید کرد: اگر حماسه مردم و تکیه به وعده الهی در باور رزمندگان نبود تمام وعده های صدام محقق می شد.جنگ یک ماهیت خشن دارد اما برای ایران که در برابر ظلم و مهاجم تا دندان مسلح جنگید دفاع مقدس نام گرفت که صحنه های انسانی نابی را خلق کرد که در تاریخ دنیا بی نظیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تشریح کرد: صدام و هم پیمانش با وقاحت تمام از سلاح های شیمیایی استفاده کردند در بمباران شیمیایی حلبچه و سردشت هزان نفر را شهید و مجروح کردند که استفاده از گاز اعصاب مخربترین صحنه را رقم زد و رزمندگان هنوز در آسایشگاه ها به سر می برند و بسیاری از جانبازان اعصاب و روان به شهادت رسیدند.

معبودی تصریح کرد: وقتی ایران قصد تصرف بصره را داشت امام با ورود به خاک عراق مخالفت کرد و در پاسخ به موشک باران شهرهای تهران، دزفول و اهواز امام دستور داد فقط اماکن نظامی عراق مورد حمله قرارگیرد حق ندارید یک قطره خون از دماغ یک غیر نظامی ریخته شود ما در دفاع مقدس صحنه ای از اخلاق ناب شیعه را به دنیا معرفی کردیم.

وی گفت: در سوسنگرد وقتی نیروها در محاصره بودند پس از ۴۸ ساعت گرسنگی و‌تشنگی وارد شهر نشدند و از غذای و آب خانه ها استفاده نکردند تا اینکه دستور شرعی رسید برای رفع نیاز خویش جهت زنده ماندن استفاده کنند این اوج انسانیت و رشد انسانها را نشان می دهد که در شرایط اضطرار نیز از اصول عبور نمی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با ذکر یک یاداشت از شهدای کانال حنظله گفت: امروز روز پنجم است که در محاصره هستیم، آب و نان جیره بندی شده عطش همه را به گام مرگ کشانده جز شهدایی که در آخر کانال آرام خفته اند روز پنجم است که مقاومت می کنیم اگر اعتماد و اعتقاد به خدا نبود نمی توانستیم پیروز شویم و همه وعده های صدام محقق می شد.

وی در پایان گفت: وقتی صدام به ایران حمله کرد رسانه های خارجی برای در هم شکستن روحیه مردم و عملیات روانی گفتند؛ مگر معجزه ایرانیان را نجات دهد اما امام در پاسخ فرمودند؛ دیوانه ای سنگی در چاه انداخته و فرار کرده که از ملت ایران سیلی خواهد خورد این کلام امام (ره) تمام سناریو دشمن را در هم شکست.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار