خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

در تدارک یادواره شهدای غریب هستیم

سردار علی محمد اکبری در آیین رونمایی از کتاب «برادران ماه» نوشته حسن رضایی خیرآبادی گفت: پیشنهادی در خصوص برگزاری یادواره شهدای غریب (شهیدانی که در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق شهید شدند) ارائه شده که کار قشنگی است و در تدارک برگزاری آن هستیم.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۹۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کتاب «برادران ماه» نوشته حسن رضایی خیرآبادی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد رونمایی شد.

 فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در آیین رونمایی از کتاب برادران ماه،  گفت: پیشنهادی در خصوص برگزاری یادواره شهدای غریب (شهیدانی که در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق شهید شدند) ارائه شده که کار قشنگی است و در تدارک برگزاری آن هستیم.

سردار علی محمد اکبری در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه ۲ هزار و ۴۸۳ شهید این استان، اظهار کرد: امنیت، آرامش و آسایش خود را مدیونی رزمندگانی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از آب و خاک و ناموس این کشور جان عزیز خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: مردم این استان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سال‌های پس از آن همواره مردمی ولایتمدار و انقلابی بوده‌اند و شهیدان بسیاری تقدیم نظام کرده‌اند.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی به ویژه تدوین کتاب برای ثبت حماسه هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: باید کتاب‌های اثرگذاری از دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس نوشته شود تا نسل‌های آینده بدانند برای حفظ این کشور چه جوان‌هایی فدا شده‌اند.

گفتنی است؛ کتاب «برادران ماه» نوشته حسن رضایی خیرآبادی روایتی داستانی از  حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان دفاع مقدس تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در دو بخش در هم تنیده است که خواننده اثر در یک بخش با قهرمانان واقعی و بخش دیگر با قهرمانان تخیلی همراه می‌شود و با جان‌فشانی‌های سرداران شهید و دیگر یادگاران دفاع مقدس و لحظه‌های نفس‌گیر جنگ در عملیات‌های محرم، والفجرمقدماتی، خیبر، بدر، والفجر۴، والفجر۸ و سرانجام کربلای۵ آگاه خواهد شد.

این کتاب روایتگر صحنه‌هایی پر از شور و عشق در دوران دفاع مقدس است که توسط انتشارات رسول آفتاب منتشر شده است.

در این مراسم استاد رحیم مخدومی، عضو هیئت مدیره انجمن قلم به عنوان میهمان ویژه به معرفی این اثر پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار