خبرهای داغ:

به مناسبت هفته دفاع مقدس گردهمایی بانوان شهر اهرم با محوریت فرزند آوری و خانواده سالم برگزار شد

کد خبر: ۹۵۴۲۵۳۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
 
گردهمایی بانوان شهراهرم باموضوع فرزند آوری وخانواده سالم به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط جامعه بسیج بانوان شهرستان تنگستان برگزار شد.
 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-از تنگستان ،لیلا حسن عالی،کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهراهرم در گردهمایی بانوان شهراهرم که به مناسبت هفته دفاع مقدس درپایگاه مقاومت بسیج مطهره برگزار شد گفت:تحکیم بنیان خانواده با اصالت فرزندآوری و فرزند پروری سالم میسر می شود.
لیلا حسن عالی در ادامه افزود:کودکان ارزشمند‌ترین و ظریف‌ترین هدیه‌ای هستند که خداوند به امانت به ما سپرده و ما را بر سرنوشت آنها حاکم کرده است و ما نیز وظیفه داریم که این بار مسئولیت را با مطلوب‌ترین روش‌ها به سر منزل مقصود برسانیم.
کارشناس شبکه بهداشت شهرستان تنگستان تأکید داشت:لازمه تربیت صحیح کودک، یاری گرفتن از قرآن و احادیث و رعایت موازین اسلامی است.
ایشان درپایان ضمن تأکید بر فرزند آوری گفت:امانت بودن فرزندان به این معنا نیست که فقط به بهداشت و تغذیه جسمانی آنان بپردازیم. به علاوه، باید بدانیم که کودکان معصوم ما با زمینه‌ای فطری و سالم به دست ما سپرده شده‌اند و ما باید در این فطرت خیانت نکنیم.
این گردهمایی با همکاری جامعه بسیج زنان،کمیسیون بانوان فرمانداری شهرستان تنگستان و پایگاه مقاومت بسیج خواهران مطهره شهر اهرم برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات