جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: آمریکا با راه‌اندازی جنگ علیه ایران باعث قدرتمند شدن ایران شده است در واقع دفاع مقدس باعث ایجاد پیشرفت در انقلاب اسلامی شد
کد خبر: ۹۵۴۳۴۳۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار قدرت اله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام روز پنج‌شنبه در حاشیه همایش پیاده‌روی خانوادگی در ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: پیشرفت‌های امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و دفاع مقدس است، زمانی که همه چیز را از ما دریغ می‌کردند امروز بسیاری از کشورهای دنیا قدرت نظامی ایران به یک الگو تبدیل شده است.

 

وی افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس به خودباوری و پیشرفت دست پیدا کرده و این یعنی اینکه فرهنگ دفاع مقدس به فراتر از مرزها رفته است.

 

کریمیان در ادامه گفت: وزیر امور خارجه پیشین آمریکا همانند بسیاری از مقامات آمریکایی اعتراف کرده‌اند که آمریکا با راه‌اندازی جنگ علیه ایران باعث قدرتمند شدن ایران شده است در واقع دفاع مقدس باعث ایجاد پیشرفت در انقلاب اسلامی شد. 

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که زمانی حتی برای تهیه سیم‌خاردار هم مشکل داشتیم؛ اما کم به قدرت بازدارندگی دست پیدا کرده و امروز به قدرت تهاجمی دست پیدا کرده و توان پاسخ به هر حمله دشمن را دارد.

 

وی بیان داشت: ایران قدرت حمله به هر کشوری را دارد؛ ولی استراتژی ما دفاع از مرزوبوم و منافع ایران است.

 

کریمیان در ادامه گفت: زمانی استکبار و آمریکا در جهان یکه‌تازی کرده و کشوری توان پاسخگویی با آن را نداشت؛ اما امروز هژمونی آمریکا در منطقه و دنیا به‌هم‌ریخته است.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است، به همین دلیل است که این فرهنگ این‌قدر گسترش‌یافته و فراتر از مرزها رفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمانی نیاز داریم که فرهنگ دفاع مقدس را تبیین کنیم چرا که دشمن با همه داشته‌هایش برای هویت‌زدایی و جنگ ترکیبی به میدان آمده است.

ارسال نظرات