خبرهای داغ:
در مراسمی از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۱۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بندر ماهشهر پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه بندر ماهشهر جهت تجلیل از برگزیدگان رده های منتخب تابعه سپاه این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در محل سالن شهرداری بندر ماهشهر برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار امیر قمر زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر در این مراسم ضمن خیر مقدم مدعوین و با تشکر و قدردانی از تلاش های و زحمات اقشار مختلف بسیج در زمینه های اجرایی برنامه های بسیج در سطح شهرستان گفت؛ یک وجه تمایزی بین سازمان سپاه ها و نهاد های دنیا داریم . وجه تمایز بین سپاه و بسیج ایمان ، اعتقاد و تقوا ساری و جاری می باشد. نمک کار ما در سپاه و بسیج ایمان و اعتقاد می‌باشد . هر کجا سپاه و بسیج وارد کار می شوند خیلی از معادلات کار را به هم می ریزند از جمله هفته دفاع مقدس ، که بهترین مثال این نمونه می باشد.

 

قمر زاده در ادامه خاطر نشان کرد ؛ بالاترین نعمتی که برای نظام اسلامی و خصوصا سپاه و بسیج وجود دارد تبعیت از ولایت است . این ولایت فقیه است که محوریت همه کار های سپاه و بسیج است. 

 

در پنجمین جشنواره مالک اشتر ناحیه ای ، از دو خانواده معظم شهدا و ۴۵ نفر از معاونت های ناحیه، فرماندهان و شعب حوزه ها و پایگاه محلات، اقشار و متخصصین مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار