خبرهای داغ:

ایستگاه صلواتی شهدا در روستا لاسجرد سرخه برپا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس گلزار شهدا روستا لاسجرد گلباران و ایستگاه صلواتی شهدا در آستان مقدس امامزادگان روستا برپا شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۲۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته پرافتخار دفاع مقدس، ایستگاه صلواتی شهدا به همت پایگاه های مقاومت بسیج محمدرسول الله برادران و آمنه (س) خواهران روستا لاسجرد در سرخه برپا شد.

علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله در حاشیه برپایی این ایستگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس گلباران و عطرافشانی گلزار شهدای روستا، ایستگاه صلواتی شهدا در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) و گلزار شهدا روستا برپا و پذیرایی این مراسم با یاری بانیان و خیرین انجام شد.

او افزود: در راستای برنامه های اجرایی پایگاه، حلقه صالحین بصیرت افزایی مسائل روز جامعه به همت تعلیم و تربیت پایگاه  با حضور خواهران بسیجی برگزار و برنامه ورزشی نوجوانان در پایگاه در رشته تنیس روی میز با استقبال خوبی برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله اضافه کرد: در راستای اجرای طرح نوجوانه های صالحین، کلاس آموزش شنا در رده نوجوانان در استخر ایثار سمنان در طول تابستان برگزار شد.

معینیان با اشاره به حضور نوجوانان بسیجی به صورت مستمر در نماز جماعت گفت: حلقه شهید نعمت الله شهادت با محوریت طرح دوستی با خدا پایگاه و شرکت در نماز جماعت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جلالی امام جماعت روستا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار