خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: وحدت سرآغاز و ضمانت بقای ادامه ماموریت دین مبین اسلام است و مسلمین باید با تاکید بر هویت و اعتقادات خود قدم های محکم و استوار بردارند.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۳۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

همزمان با آغاز هفته وحدت، حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفته وحدت یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده و فرصت به جایی برای تحکیم یکپارچگی مسلمانان است.

او افزود: اتحاد و وحدت مسلمین، رمز پیروزی امت در همه زمینه‌ها خواهد بود و اگر بین مسلمانان یکدلی و وحدت وجود نداشته باشد، دشمنان طمع ورزی خواهند کرد  و همه تلاش خود را برای ضربه زدن به اسلام به کار خواهند بست.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: امروز باید مراقب و هوشیار بود که خدشه ای به وحدت وارد نشود در صورتی که دشمنان همواره در دوره های مختلف از این وحدت خشمگین بوده اند و با خدعه و تفرقه سعی در اختلاف داشته باشند.

فرزین بیان داشت: پیامبر مکرم اسلام (ص) نماد وحدت مسلمانان است و یکی از تاکیدات مهم دین بزرگ اسلام دوری از جدایی و حفظ وحدت و یکدلی میان مسلمانان است، زیرا که وحدت و یکپارچگی موجب عزت و عظمت اسلام و مسلمانان خواهد شد.

او در خاتمه گفت: وحدت سرآغاز و ضمانت بقای ادامه ماموریت دین مبین اسلام است و مسلمین باید با تاکید بر هویت و اعتقادات خود قدم های محکم و استوار بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار