خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام شیرزادی:

ملت ایران با پیروی از نائب امام زمان در تمام میدان‌ها پیروز بوده است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: بعد از اتمام جنگ سخت و شروع جنگ نرم و ترکیبی نیز ملت ایران گوش به فرمان نائب امام زمان بوده که نتیجه آن پیروزی در تمام میدان‌ها و مایوس کردن دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۳۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از ابتدای زعامت امامت و ولایت هر زمانی مردم با ولی زمان خود همراه بودند و به تکالیف و وظایف خود عمل کردند مردم آن جامعه سعادتمند شده و از وعده‌های الهی بهره‌مند و تمام دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: هر گاه مردم با امام یا نائب امام بی‌وفایی کردند گرفتار خسران و شکست شده و مورد خشم و عذاب الهی قرار گرفته و دشمنان را بر خود مسلط کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: اگر آن زمان در کوفه با نائب امام حسین (ع)، مسلم بن عقیل بی‌وفایی کردند نتیجه‌اش غربت امام (ع) و در نهایت شهادت مظلومانه امام (ع) بود که امام در قتلگاه سر بر نیزه شد.

وی ادامه داد: اما ملت ایران از ابتدا با انقلاب اسلامی و ۸ سال جنگ تحمیلی با نایب امام زمان، امام خمینی(ره) همراه بودند و گوش به فرمان ایشان بودند که نتیجه آن پیروزی افتخارآفرین و ناامیدی دشمنان بود و بعد از امام (ره) در ادامه با نائب دیگر امام زمان یعنی مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

شیرزادی تصریح کرد: بعد از اتمام جنگ سخت و شروع جنگ نرم و ترکیبی نیز ملت ایران گوش به فرمان نائب امام زمان بوده که نتیجه آن پیروزی در تمام میدان‌ها و مایوس کردن دشمنان است که زمینه فرج به یاری خداوند فراهم خواهد شد اگر ما به بیانیه گام دوم انقلاب جامه عمل بپوشانیم، وگرنه ممکن است بی‌توجهی به نائب امام زمان موجب غربت بیشتر امام و تاخیر در امر فرج شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات