خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس:

فرهنگ دفاع مقدس بهترین الگو برای تعالی کشور است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس بهترین الگو برای تعالی کشور است، گفت: اگر می‌خواهیم زمینه‌ساز ظهور باشیم باید دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۹۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
فرهنگ دفاع مقدس بهترین الگو برای تعالی کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در دیدار کارکنان سپاه ناحیه با امام جمعه تویسرکان در حسینیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام زمان (عج) با داشتن یک امت کارآمد و پای کار حکومت الهی را حاکم خواهد کرد چراکه حضرت حجت (عج) مانند حضرت علی (ع)، امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و ائمه دیگر تنها نخواهد ماند.

وی افزود: پابکار بودن یک اصل اما با کارآمدی موثر خواهد بود تا امام بتواند در راه تحقق نظام الهی و اسلامی موفق باشد چراکه کارآمدی در این عرصه به حضور مردم بستگی خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اینکه اسلام با آگاهی حقیقی و کرامت حقیقی انسان را دعوت به مشارکت و جامعه مردمی می‌کند، گفت: سه ویژگی انسان طراز انقلاب و مهدوی، خلق کارآمدی متناسب با نیاز مردم و هویت بخشی متناسب با کارآمدی از نیازهای جامعه مهدوی زمان ظهور است.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس بهترین الگو برای تعالی کشور است، اضافه کرد: دفاع مقدس ما یک نمونه اعلا از این سه ویژگی بود که اگر می‌خواهیم زمینه‌ساز ظهور باشیم باید دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهیم و کارآمدی امروز ما در بسیج مطالبه‌گری و حل مشکلات شهرستان قدم برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار