مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دستیابی به موفقیت‌های کنونی در جمهوری اسلامی ایران با تمسک به دین و ولایت محقق شد و این مهم جزو برکات دفاع مقدس به شمار می‌آید.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۳۸
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

تمسک به دین و ولایت جزو برکات دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از باخرز، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده در یادواره شهدای گمنام شهرستان باخرز اظهار کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی مددکار همه مستضعفین عالم است؛ بر همین اساس جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین که اهل‌سنت هستند پشتیبانی می‌کند.

وی افزود: ۴۳ سال از حماسه دفاع مقدس می‌گذرد. صدام با چراغ‌سبز بلوک شرق و غرب به ایران حمله کرد تا جمهوری اسلامی را ساقط کند و با کمک ابرقدرت‌ها و هم‌پیمانان آن‌ها، ملت ایران را آن‌چنان تنبیهی کند که درس عبرتی برای سایر ملت‌ها شود؛ اما با ایستادگی و مقاومت ملت ایران، صدام و دشمنان راه به جایی نبردند و ارتش بعث و حامیانش تنبیه شدند.

یوسفعلی زاده بیان کرد: امروز اقدامی بدون نقش‌پذیری نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح منطقه و عرصه بین‌المللی تحقق پیدا نمی‌کند؛ دستیابی به این موفقیت‌ها با تمسک به دین و ولایت محقق شد و جزو برکات دفاع مقدس به شمار می‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته وحدت، یادآور شد: امت اسلام متحد است و جان خود را برای هم فدا می‌کند. دشمن کور خوانده که می‌تواند در صف مسلمانان رخنه ایجاد کند. مسلمانان جهان ضد ظلم و ظالم هستند و با مستکبرین و بدخواهان سازش نمی‌کنند؛ چراکه به دشمن و بدخواه اعتماد ندارند.

یوسفعلی‌زاده مطرح کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی مددکار همه مستضعفین عالم است؛ بر همین اساس جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین که اهل‌سنت هستند پشتیبانی می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه‌دادن ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تکیه به جهاد همه‌جانبه پیشرفت‌های شگرفی داشته، البته عقب‌ماندگی‌ها و کمبودهایی هم وجود دارد که همچون دوران دفاع مقدس با تکیه به توان داخلی جبران خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه با تأکید بر ضرورت پاسداشت شهدای گمنام، اعلام کرد: اگر با چشم دل بنگریم شهدای گمنام از همه زنده‌تر هستند و مزارشان مطاف عاشقان و زیارتگاه اهل‌دل است؛ بر همین اساس این امامزادگان عشق باید مورد تکریم قرار بگیرند و با آن‌ها ارتباط دلی برقرار کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها