معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) در یادواره شهدای روستای نصرآباد خواف، گفت: وحدت یک راهبرد اصیل و مهم از مکتب شهداست و هیچگاه تعطیل نخواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۰۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، سرهنگ پاسدار حسین عباسیان در یادواره شهدای روستای نصرآباد خواف اظهار کرد: مجلس شهدا مجلس ختم نیست، مجلس عزت، افتخار و سربلندی است.

وی با اشاره به اهمیت وحدت مسلمانان در بقای نظام اسلامی افزود: وحدت بین مسلمانان یکی از پایه‌های مهم و درس ارزشمندی از مکتب شهداست و همچنین رمز بقا و ماندگاری نظام اسلامی است.

عباسیان بیان کرد: آنچه را که از روی کج‌فهمی  و بی‌اطلاعی مانع اتحاد می‌شود جزو نقشه دشمنان طراحی شده و باید با دشمن‌شناسی که هدف اصلی مسیر شهداست از این فتنه جلوگیری کرد و وارد بازی دشمن که همان برهم‌زدن اتحاد مسلمانان است، نشویم.

وی با بیان چند نکته راهبردی در باب وحدت مسلمانان توضیح داد: وحدت یک فریضه قرآنی قطعی است، وحدت یک امر تاکتیکی نیست؛ بلکه الگویی راهبردی و مبنایی برای ادامه راه شهداست همچنین وحدت تنها مربوط به یک هفته و زمان مشخص  بلکه امری مداوم و غیر قابل تعطیل است.

معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: دشمن‌شناسی راه شهداست و برای اینکه شهدا را ازخودراضی کنیم باید در برابر فتنه دشمنان مقابله و ایستادگی کنیم.  شناخت جنگ ترکیبی در برهه کنونی و درمان آن از طریق جهاد تبیین حرکت در مسیر شهدا بشمار می‌رود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها