خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری در گفتگو با بسیج:

مواسات سیره ائمه اطهار (ع) است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان با بیان اینکه مواسات سیره ائمه اطهار (ع) است، گفت: در آستانه هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی برای کمک به محرومین رزمایش مواسات برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۹۲
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

مواسات سیره ائمه اطهار (ع) است

حجت الاسلام الیاس نجاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه برگزاری رزمایش توزیع ۷۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند شهرستان تویسرکان اظهار کرد: از نگاه اسلام جامعه به منزله پیکر است که افراد جامعه نمی‌توانند نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت باشند و باید در مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دین خود را نسبت به هم ادا کنند تا برخی از مشکلات جامعه حل شود.

وی با بیان اینکه مواسات سیره ائمه اطهار (ع) است، افزود: در آستانه هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی برای کمک به محرومین رزمایش مواسات برگزار شد که سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و دیگر ائمه همچون امام حسن (ع) بود که بارها و بارها بخشی از اموال خود را به محرومین بخشید و حضرت علی (ع) که تا آخرین لحظه عمر با برکت خود نسبت به فقرا و محرومین و نیازمندان جامعه بی تفاوت نبود و به دستگیری از آنان می‌پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان با اشاره به رسالت سپاه در سطح جامعه و برگزاری ورزمایش مومنانه گفت: سپاه ناحیه تویسرکان در این امر پیش قدم بوده و رزمایش مومنانه را که دستور فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است با استفاده از ظرفیت بسیج و خیرین و انسان‌های مومن برای رفع  نیازمندی افراد جامعه آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: در این رزمایش بیش از ۷۰۰ بسته لوازم التحریر در سطح شهرستان بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد تا با این کار خیرخواهانه بخشی از مشکلات مادی افراد حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار