خبرهای داغ:
زمانی خبر داد

مشارکت ۱۴۰ نفر از دانش آموزان مدارس مجتمع هدایت همدان در طرح «شوق مهر»

همدان-معاون اجرایی مجتمع فرهنگی و آموزشی خردورز هدایت همدان از مشارکت ۱۴۰ نفر از دانش آموزان مدارس مجتمع هدایت در طرح «شوق مهر» خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۵۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیام زمانی اظهار کرد: طرح «شوق مهر» با هدف تهیه بسته‌های لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار در مدارس مجتمع فرهنگی و آموزشی خردورز هدایت همدان برگزار شد .

وی افزود: در این طرح که با مشارکت ۱۴۰ نفر از دانش آموزان انجام شد بیش از ۵۰ بسته لوازم التحریر با ارزش هر بسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای دانش آموزان کم برخوردار روستاهای استان همدان تهیه و توزیع شد .

معاون اجرایی مجتمع فرهنگی و آموزشی خردورز هدایت ادامه داد: دانش آموزان مشارکت کننده در این طرح، احسان به همنوعان را از دوران کودکی و نوجوانی یاد گرفته و می‌آموزند که باید همواره در صدد کمک به دیگران باشند ‌.

وی اضافه کرد: در این طرح اولیای دانش آموزان و فرهنگیان نیز همراه با دانش آموزان همکاری داشته و با همکاری کانون جوانان جمعیت هلال احمر بسته‌های فوق در سطح روستاهای جامعه هدف توزیع شد .

زمانی در پایان ضمن تبریک آغاز بهار علم و دانش بیان کرد: دانش‌آموزان پرچمداران آینده جمهوری اسلامی ایران هستند و مسئولیت‌های مهمی در آینده به عهده خواهند گرفت و آموزش تعاون و همکاری در این دوران برای مسئولیت پذیری در آینده به آنها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار