خبرهای داغ:

ویژه برنامه «راویان قصه سرخ» در اجلاسیه شهدای سرخه برگزار شد

همزمان با برپایی اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه، ویژه برنامه «راویان قصه سرخ» به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۶۱
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه، ویژه برنامه «راویان قصه سرخ» در غرفه ای در جوار اجلاسیه شهدا برگزار و راویان کودک و نوجوان زندگی شهدا را روایت کردند.

مهدی فیض در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این مراسم بیش از سی راوی کودک و نوجوان به روایت‌خوانی و نقالی درباره شهدا و دفاع مقدس پرداختند. این برنامه تا پایان روز اجلاسیه ادامه خواهد داشت.

او افزود: مجری این طرح پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) و مسجد ولی‌عصر (عج) سرخه بوده و با حمایت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و اجلاسیه شهدای سرخه اجرایی شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با اشاره به برپایی مداوم کلاس های قرآن در مسجد محله ادامه داد: تقدیر و اهدای جوایز به اعضای کلاس آموزشی قرآن انجام و در این برنامه از زحمات محمدرضا جندقی استاد این دوره و از مسوول هماهنگی کلاس ها و اعضای این کلاس تقدیر به عمل آمد.

فیض با اشاره به اجرای گروه سرود آسمان در جشن میلاد و ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در هیئت سید الشهدا سرخه گفت: گروه سرود آسمان کانون انتظار در سومین اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه برای اولین بار از کار (شیران ایرانی) رونمایی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار