خبرهای داغ:
در راستای برپایی اجلاسیه شهدای سرخه با عنوان «به رسم ایستادگی» استاندار و امام جمعه استان سمنان در این برنامه حضور یافته و در جریان جرئیات امر قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۰۰
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در سومین شب برپایی اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جمع مردم غیور و شهیدپرور شهرستان حضور یافتند.

در این برنامه آن ها ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای سرخه و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان و امام شهدا در برنامه های اجرایی در شب سوم اجلاسیه حضور داشتند.

آن ها ضمن بازدید از غرفه های برپا شده در حاشیه اجلاسیه، با مسئولان غرفه ها در خصوص جزئیات کار و برنامه های اجرایی در این بازه سه روزه گفتگو کردند.

گفتنی است در سومین شب اجلاسیه ضمن بازنمایی وقایع دوران جنگ در قالب نمایش، از جانبازان، ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس شهرستان با حضور مسئولان تجلیل شد.

گفتنی است اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه با عنوان «به رسم ایستادگی» بعد از سه شب اجرا همراه با برنامه های متنوع دیشب به کار خود خاتمه داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار