خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از برگزاری مسابقه میثاق با هفت صاد شهدا در پاتوق دخترانه همراه با برنامه های متنوع فرهنگی دیگر در اجلاسیه شهدا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۶۲۹
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برپایی اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه استان همراه با محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی دیگر از مسئولان از غرفه پاتوق دخترانه پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در این رویداد فرهنگی بازدید کردند.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با برپایی اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه، غرفه پاتوق دخترانه با همکاری نوجوانان و جوانان بسیجی در این نمایشگاه برپا و برنامه های متنوع فرهنگی اجرا شد.

او افزود: مسابقه میثاق با هفت صاد شهدا (سیره، منش و رفتار شهدا) و بیان صاد هشتم توسط شرکت کنندگان، اجرای مسابقه توسط دختران حلقه شهید محمد حسین احسانی در این غرفه برگزار و با استقبال خوب نوجوانان همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: در کنار برگزاری مسابقه میثاق با هفت صاد شهدا، برندگان تفآلی به شهدا زده و به عنوان جایزه شمع شهدایی را از غرفه به یادگار بردند.

فیض با اشاره به بازدید مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه از این غرفه بیان داشت: اجرای روایتگری در غرفه و اجرای سرود توسط دختران حلقه شهید محمد حسین احسانی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او یادآور شد: سیزدهمین جلسه از کلاس مهارتی و هنری کیک پزی با آموزش خامه کشی و ساخت گوی شکلاتی و کلاس حفظ قرآن محیصا با مربیگری نوجوان بسیجی محیا وطنی در پایگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار