فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه گفت:‌ دشمنان در اغتشاشات سال گذشته با تهاجم ترکیبی به دنبال تفرقه بین مردم شیعه و سنی و در پی آن تجزیه و تقسیم ایران به پنج استان بود که با درایت سپاه، منادیان وحدت و مدافعان امنیت و حضور مردم خنثی شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۷۲۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، سردار سرتیپ دوم پاسدار قربان محمد اشعری،  در همایش منادیان و مدافعان وحدت استانهای خراسان رضوی و جنوبی اظهار کرد: شهرستان خواف در قبل از انقلاب از امکانات چندانی نظیر آب و برق،‌ بهداشت،‌ مدارس و غیره برخوردار نبود، امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات زیربنایی و محرومیت زدایی زیادی انجام شده و یا در دست اقدام است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه گفت:‌ ۵ هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه در سال جاری برای محرومیت‌زدایی در استان خراسان رضوی هزینه شده است.

هزینه ۵ هزار میلیاردی محرومیت‌زدایی سپاه در خراسان رضوی/حنجره های مقدس در خدمت وحدت، تفرقه افکن در زمین بازی دشمن
وی همچنین با اشاره به ترفندهای دشمنان و عوامل آنها برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در سطح منطقه و کشورمان ادامه داد:‌ وحدت یک اعتقاد است و یک شعار و مخصوص یک زمان خاص نیست، لذا بیان هر گونه سخنانی که منشاء تحریف و دروغ دارد، به منزله بازی در زمین دشمنان است و باید از آن پرهیز کرد.

حنجره های مقدس در خدمت وحدت مسلمانان، تفرقه افکن در زمین دشمن بازی می کنند

هزینه ۵ هزار میلیاردی محرومیت‌زدایی سپاه در خراسان رضوی/حنجره های مقدس در خدمت وحدت، تفرقه افکن در زمین بازی دشمن

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع)‌ اظهار کرد:‌ هر حنجره ای که سخن از تفرقه به زبان بیاورد، در زمین دشمن بازی کرده و هر حنجره و حلقومی که صحبت از وحدت مسلمانان کند، مقدس است.

وی گفت:‌ معاندان برای نیل به اهداف خود با ایجاد گروه های نظیر منافقان و گروه تکفیری داعش به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی و آسیب رساندن به ارزش های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستند، ولی با هوشیاری و بصیرت مردم ولایت‌ مدار و انقلابی به اهداف خود نرسیدند.

هزینه ۵ هزار میلیاردی محرومیت‌زدایی سپاه در خراسان رضوی/حنجره های مقدس در خدمت وحدت، تفرقه افکن در زمین بازی دشمن

وی تصریح کرد:‌ دشمنان و عوامل آن ها با ایجاد اغتشاشات سال گذشته، با تهاجم ترکیبی و با صرف هزینه های بسیار به دنبال شکاف و تفرقه بین مردم شیعه و سنی و در پی آن تجزیه و تقسیم ایران به پنج استان بودند و برخی هم در داخل کشور خود را باخته بودند که با درایت سپاه و نیروهای مدافع امنیت و حضور گسترده مردم در صحنه به اهداف خود دست نیافتند.

کاهش نرخ بیکاری در خواف به ۶ دهم درصد

فرماندار خواف هم در بخش دیگری از این همایش گفت:‌ به برکت نظام جمهوری اسلامی و با تلاش دولت سیزدهم از هفته دولت سال گذشته تاکنون افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و محرومیت زدایی و حقوق معادن در این شهرستان هزینه و طرح های مهمی در این زمینه اجرا شد.

مهدی عباسپور افزود:‌ اکنون عملیات اجرایی افزون بر ۱۷۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و زیربنایی در شهرستان خواف آغاز شده است و با بهره برداری از آنها شاهد اشتغالزایی بیش از سه هزار نفر در این شهرستان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: نرخ بیکاری در شهرستان خواف از ۱۳.۹ درصد در سال ۱۳۹۵ اکنون به ۶ دهم درصد کاهش یافته است.

فرماندار خواف گفت:‌ شهرستان خواف از ظرفیت ها و نعمتهای بسیار خوبی در بخشهای مختلف نظیر معادن غنی سنگ آهن ، بادهای ۱۲۰ روزه به عنوان یکی از ۱۰ کریدور بزرگ دنیا و پتانسیلهای زیاد برای بهره گیری از انرژی خورشیدی برخوردار است و به برکت نظام جمهوری اسلامی این ظرفیتهای بالقوه به بالفعل تبدیل شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها