رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان شهرستان گلبهار گفت: تعامل و همکاری مدیریت شهری و شورا در دوره ششم با نیروی انتظامی به امنیت اجتماعی و ارتقای شاخص امنیتی و حفاظتی در گلمکان منجر شده است.
کد خبر: ۹۵۴۶۳۰۵
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گلمکان؛ حمیدرضا نظام خواه در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر با سرهنگ محسن صبری پور فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار اظهار کرد: تأمین امنیت پایدار یکی از نیازهای شهروندان است و این مؤلفه با تلاش شبانه‌روزی حافظان امنیت در گلمکان محقق شده است.

 وی با بیان اینکه شهروندان گلمکان قدردان زحمات و خدمات نیروی انتظامی هستند، افزود: شهروندان گلمکان، نیروی انتظامی را به‌عنوان نهادی در جهت حفظ امنیت و آرامش می‌شناسند .

 نظام خواه به زمینه‌های همکاری شورا، شهرداری با نیروی انتظامی اشاره کرد و توضیح داد: خدمت به شهروندان از دغدغه‌های مهم و مشترکی است که به نحو مطلوب در این بخش پیگیری می‌شود.

 سرهنگ محسن صبری پور، فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار نیز بیان کرد: هم‌افزایی و همکاری نیروی انتظامی و شهرداری به کاهش معضلات اجتماعی کمک مؤثری می‌کند.

 وی با تقدیر از اقدامات مطلوب شورا و شهرداری گلمکان، اذعان داشت: نیروی انتظامی و مجموعه شهری دو بازوی توانمند و در خدمتگزاری به شهروندان هستند. رفع مشکلات شهری نیاز به تصمیم‌سازی جدی و هماهنگی بین دستگاهی داشته که باید در دستور کار قرار گیرد.

 گفتنی است در این دیدار امام‌جمعه، بخشدار گلمکان، شورای بخش و نماینده دهیاران نیز حضور داشتند.

 در پایان با اهدای شاخه گل‌هایی از خدمات نیروی انتظامی و پلیس راهور فراجا تقدیر شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها