خبرهای داغ:
نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ‌‌ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی به ویژه حمله وحشیانه به بیمارستانی در غزه گفت: مدعیان حقوق بشر امروز دقیقا کجا هستند و چرا صدایی از آن‌ها در نمی‌آید.
کد خبر: ۹۵۴۷۸۸۴
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ابراهیم عزیزی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی به ویژه حمله وحشیانه به بیمارستانی در غزه اظهارداشت: مدعیان حقوق بشر امروز دقیقا کجا هستند و چرا صدایی از آن‌ها در نمی‌آید.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی با این جنایات بیش از پیش منفور جهانیان خواهد بود، افزود: این رژیم کودک‌کش مکافات عمل خود را خواهد دید چرا که خون انسان‌های بیگناه را بدون هیچ جرم و جنایتی بر زمین می‌ریزد.

عزیزی با بیان اینکه مجامع بین‌المللی باید هر چه زودتر جلوی جنایت‌های این رژیم جعلی را بگیرد، افزود: رژیمی که در تلافی شکست سنگین خود زنان و کودکان و بیماران را هدف قرار می‌دهد، قطعا رژیمی سفاک و ضد بشری است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت غاصب صهیونیستی به علت این جنایات قطعاً باید محاکمه شود، افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز گفتند، آمریکا نیز در این قضیه مسئول است و باید مسئولیت خود را بشناسد.

عزیزی خاطرنشان کرد: گروه‌های مقاومت پاسخ وحشی‌گری رژیم صهیونسیتی را به موقع خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار