خبرهای داغ:
شاهرود_ استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: جبهه یهود کاملا ناجوانمردانه گسترش پیدا کرده است و حمایت‌های دیگر ظالمان جهان، چون آمریکای خونخوار را عملیاتی می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۸۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

جبهه یهود کاملا ناجوانمردانه گسترش پیدا کرده استبه گزارش خبرنگار بسیج، وجیهه اشرفی استاد مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شاهرود در مراسم بزرگداشت شهدای غزه و محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل، ضمن عرض تسلیت به مردم ایران در مورد جنایات صهیونیستی اظهار کرد: مفهوم شناسی ظهور اشاره به برتری، روشنی، فضیلت و غلبه حق بر باطل دارد.
او ادامه داد: غلبه حق بر باطل در یک معنای تدریجی شکل خود را نشان می‌دهد و راحت شکل نمی‌گیرد و کسانی می‌توانند اهل حق باشند که به حقی عمل کنند و کسانی که اهل حق نیستند در مقابل اقداماتی معکوس را نشان می‌دهند.
اشرفی اظهار کرد: مقابله اقدامات اعم از قدرت رسانه، حاکمیت دولت، اختلافات طبقاتی در یک شهر و ... و در نهایت جهان تحقق پیدا می‌کند و در غالب، نهایت برتری ایجاد کردن طبقه ظالم بر زیر دست است.
این اسناد حوزه علمیه شاهرود بیان کرد: از اصل دوره‌هایی که در تاریخ ثبت شده به مراتب مشاهده می‌کنیم هر کسی که صاحب قدرت شد ورود پیدا کرده و عملیاتی کرده است.
او تصریح کرد: هر مزدور وظالم هرگاه ملت بر حسب اقتضا وطبع خودش موافق نباشد اقدام به هر حرکت ناجوانمردانه ولو قتل عام مظلومین نموده، چون می‌خاستند خودشان باشند.
این جنایات امروز، از این نوع می‌باشد‌
اشرفی اضافه کرد: آن دسته‌ای که اهل حق هستند هرچندگروهشان غالبا اندک است، اما همه تسلیم ظلم نمی‌شوندچرا که معتقدند کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة باذن الله
استاد مدرسه علمیه امام جعفرصادق علیه السلام بیان کرد: ما دیدیم و شنیدیم باوجود ائمه معصومین (ع) که در نهایت لطافت، معیار‌های ارزشی را در جامعه گسترش دادند چگونه برخورد کردند. این رفتار‌های ددمنشانه تازگی ندارد تکرار درتکراراست
او ادامه داد: جبهه یهود کاملا ناجوانمردانه گسترش پیدا کرده است و حمایت‌های دیگر ظالمان جهان، چون آمریکای خونخوار را عملیاتی می‌کنند و نهایتا این حرکت‌های ناجوانمردانه و دور از انسانیت چه زمینه‌هایی را برای ظهور فراهم می‌کند تا ظهور امام زمان (عجل) تحقق پیدا کنید.
این استاد حوزه علمیه توصیه کرد: روشنگری افراد جامعه را باجدیت دنبال کنیم و قدم به نیت امام زمان (عج)، شهدا، اهل بیت (ع) و. برداریم و از خود وجود شامخ امام و صاحب امرمان (عجل) استعانت بجوییم.
خانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع)، از شرکت اساتید، کادر، طلاب و دانش آموختگان مجتمع حوزوی امام جعفر صادق (ع) در گرد همایی اعتراضی مردم شاهرود علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی با حضور پرشور این مجتمع خبر داد.
او ضمن عرض تسلیت به مقام صاحب الزمان (عجل) و مردم مظلوم فلسطین گفت: طلاب در این مراسم با شعار‌های‌ای مهدی فاطمه، تسلیت تسلیت؛ عزا عزاست امروز روز عزاست امروز/ مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز و ... مرگ بر اسرائیل جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و بار دیگر نشان دادند که پشتیبان مردم مظلوم غزه هستند.
فرمانده پایگاه امام جعفرصادق علیه السلام افزود: در صبحگاه مدرسه، نیز مراسم ختم قرآن باتلاوت سوره یاسین و سوره مبارکه حشر برگزار شد و خانم قربان پور (طلاب مدرسه) در مورد مساله فلسطین و جنایات و آمار شهدا و. مباحثی ایراد و در پایان این مراسم مدیریت مدرسه، خانم خانی به مقتل خوانی پرداختند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اظهار کرد: این مراسمات به معنای انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اعلام باخت و شکست قطعی صهیونیزم و پیروزی ختمی جبهه مقاومت برگزار شد و اساتید، کادر، طلاب و دانش آموختگان با نوجوانان غزه، مادران و کودکان غزه که زیر آتش استکبار هستند، همراهی و همدلی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها