خبرهای داغ:
شاهرود_ مردم شهر رویان در تجمعی اقدامات رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست را محکوم و بر حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و غزه تاکید کردند.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۶۲
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج، غریو خشم و انزجار مردم شریف و ولایت مدار شهر رویان از اقدامات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونسیتی در کشتار ناجوانمردانه زنان و کودکان بی دفاع غزه
و اعلام آمادگی جهت دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین و نوار غزه در گردهمایی بزرگ مردمی این شهر در مقابل حسینیه قلعه برگزار شد.
در این مراسم ضمن سردادن شعار‌های کوبنده علیه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیست، امام جمعه شهر رویان به بخشی از جنایات این رژیم غاصب، اشاره و به تبیین یوم النکبت و آغاز تصرف سرزمین فلسطین در ۷۵ سال قبل و تخریب کامل ۵۳۰ روستا با این هدف که آوارگان نتوانند به روستا‌های خود برگردند و اخراج فلسطینی‌ها و آواره شدن در اردوگاه‌های کشور‌هایی مثل اردن، مصر، لبنان، سوریه و حمله به اردوگاه‌های صبرا و شتیلا در جنوب لبنان و کشتار حدود پنج هزار زن و کودک و مردم بی دفاع و دفن دسته جمعی آن‌ها در یک گودال و قتل عام مردم روستای کفر قاسم و دریدن شکم زنان و شرط بندی برای تعیین جنسیت بچه‌ها و پرتاب ۵۳ کودک از بالای دیوار و به چاه انداختن اجساد گشته شدگان در چاه‌های آب و ... کردند.
در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد منفعلانه برخی کشور‌های اسلامی انتقاد شدید کردند.
این تجمع به همت قرارگاه فرهنگی شهر رویان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها