جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا(ع) گفت: بمباران بیمارستانی در غزه و شهادت هزاران کودک بی‌گناه به‌صورت وحشیانه نشانه قدرت اسراییل نیست بلکه خفت و ذلت خود را به جهانیان نشان داده است.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۱۵
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن؛ سرهنگ پاسدار محمدحسن عفت پناه در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان بردسکن ضمن محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در غزه، اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی به‌خاطر ضربه مهلکی که جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی به آن وارد کرده است کارش به جایی رسیده که اقدام به کودک کشی می‌کند و این امر نشانه ضعف و ناتوانی اسرائیل غاصب است.

 وی افزود: امروز اگر اسرائیل قدرت دارد، مردانه وارد جنگ شود نه اینکه بیمارستانی که هزاران نفر از مردم بی‌گناه در آن بستری هستند را مورد بمباران هوایی قرار دهد. این جنایت وحشیانه و هولناک اسرائیل نشان از ضعف، زبونی و درماندگی این رژیم است.

 جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: امروز در سراسر کشور مردم در تجمعات و راهپیمایی‌ها شرکت کردند و انزجار خور را نسبت به جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند، مردم بردسکن نیز با تجمع در خیابان‌های شهر با سردادن شعارهایی علیه اسرائیل این تنفر را نسبت به صهیونیست نمایان کردند.

خبرنگار/علی نوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار