خبرهای داغ:

طرح «چهل چراغ ٣» در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه اجرا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از اجرای طرح «چهل چراغ ٣» با هدف افزایش مشارکت و حضور نونهالان و نوجوانان در مسجد و برنامه های آن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۸۰
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کلاس عقیدتی ویژه نوجوانان و جوانان بسیجی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج و عضو هیئت امنا این مسجد در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دوره آموزشی عقیدتی با هدف روشنگری بسیجیان به صورت هفتگی و با محوریت مختلف، با استقبال خوبی برگزار می شود.

او افزود: همچنین به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع)، ویژه برنامه جشن میلاد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احسانی با مداحی مداحان اهل بیت (ع) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار و به سه نفر از نونهالان و نوجوانان جوایزی اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: همچنین طرح «چهل چراغ ٣»، (سربازان امام زمان (عج)) در راستای میزان حضور در نماز جماعت و مشارکت در برنامه‌های مسجد همراه با جوايز ویژه به همت کانون کمیل بن زیاد (ع)، پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و مجمع امام حسن مجتبی (ع) آغاز به کار کرد.

جلال یادآور شد: مردم محله کریم اهل بیت (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در مراسم دعای توسل حضور یافته و برای آزادی غزه و پیروزی ملت فلسطین دعا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار