خبرهای داغ:

رژیم جعلی صهیونیست برآمده از مطامع استعمارگران است

بسیج جامعه زنان شهرستان سرخه: رژیم جعلی صهیونیست همانا برآمده از مطامع استعمارگران بوده که موجودیت خود را بر پایه غصب و ویرانی خانه و کاشانه ملت مظلوم فلسطین بنا کرده است.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۶۹
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به دنبال اقدامات تروریستی صهیونیست و انفجار در بیمارستان غزه، حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه و بسیج جامعه زنان شهرستات بیانیه منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بِسـمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحمَـنِ ٱلرَّحِيـمِ

بـِأَيِّ ذَنْـبٍ قُتِلَـتْ ...

رژیم جعلی صهیونیست همانا برآمده از مطامع استعمارگران بوده که موجودیت خود را بر پایه غصب و ویرانی خانه و کاشانه ملت مظلوم فلسطین بنا کرده است.

رژیم غاصب، سال‌هاست با حمایت قدرت‌های استعماری در سرزمین مادری و اجدادی فلسطینیان دست به جنایت‌ زده، انسان‌های فراوانی را آواره کرده و مردان، زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد.

این جرثومه فساد و ویرانی هیچ دریغی از شلیک مستقیم به کودکان، استفاده از سلاح‌های ممنوعه در جنگ و قتل‌عام آوارگان در اردوگاه‌ها ندارد و هیچ وجدان بیداری در جهان نیست که جنایت رژیم کودک‌کش در بمباران بیمارستان ‌المعمدانی غزه را محکوم نکند.

بدون تردید خون صدها کودک بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی به‌زودی دامن ناپاک صهیونیست‌ها را خواهد گرفت.

ما خواهران بسیجی شهرستان سرخه نیز هم‌صدا و هم‌پیمان با مسلمانان و حق‌طلبان سراسر جهان این جنایت منفور را محکوم کرده و برای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی و غاصب، هم‌دل و دوشادوش رزمندگان محور مقاومت ایستاده، برای پیروزی آنان از درگاه خداوند متعال طلب پیروزی و نصرت طلب می کنیم .

یَـأَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدَامَکُم».

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار