خبرهای داغ:

در نشست افزایش جمعیت شهرستان پیشوا مطرح شد پیشبرد اهداف انقلاب در گرو نسل آینده و افزایش جمعیت است

کد خبر: ۹۵۴۹۲۱۲
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

در نشست افزایش جمعیت شهرستان پیشوا مطرح شد

پیشبرد اهداف انقلاب در گرو نسل آینده و افزایش جمعیت است

نشست افزایش جمعیت با موضوع آسیب شناسی در این حوزه در فرمانداری شهرستان پیشوا با حضور فرماندار و مسئول بانوان فرمانداری ، بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه پیشوا، نمایندگان اقشار مختلف از محلات و روستاهای مختلف شهرستان برگزار شد.

در این نشست با بررسی مشکلات و کمبودهای زمینه ساز فرزند‌آوری مقرر شد، با جلسات مستمر و پیگیری نهادها هر ماه جلساتی جهت پیگیری این موضوع انجام شود.
زهرا کچویی مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان پیشوا در راستای بررسی آسیب شناسی افزایش جمعیت بیان کرد: آینده کشور و همه اهداف انقلاب در گرو نسل آینده و افزایش جمعیت می‌باشد. نبود سه قشر کودک ، نوجوان و جوان در آینده ، کشور ما را در بستر خطرناکی قرار می‌دهد که استقلال کشور را به خطر می اندازد.
در ادامه خانم چهاردولی مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه پیشوا در این باره تصریح کرد: یکی از واقعیت ها این است که چه از نگاه دینی و چه اجتماعی و سیاسی یکی از اصلی‌ترین موارد برای بقای تمدن هر کشور در دنیا و زنده نگه داشتن آن، اهمیت جمعیت جوان در هر کشوری است.
وی بیان کرد: متاسفانه در مقطعی از زمان تبلیغات ناگواری که فکر می کردیم خوب است و ظاهر جذابی داشت و باورمان شد، با شعار فرزند کمتر زندگی بهتر، در طول زمان باعث شد رشد جمعیت ما پایین تر از کشورهای دیگر شود.
چهار دولی ادامه داد: برخلاف تبلیغات فرزند کم و زندگی بهتر که در کشور ما رایج بود، در کشورهای دیگر با ایجاد ظرفیت فرزند اوری و ارائه خدمات به جوامعشان به رشد جمعیت پرداختند. از این رو ما با کاهش جمعیت مواجه شدیم و این دغدغه مندی و نیاز را برای کشور ما ایجاد کرد تا در خطر بحران جمعیت آینده کشور در معرض خطر قرار گیرد.
شایان ذکر است این جلسات با حضور اعضا، به صورت ماهانه برگزار و با پیگیری موارد در صورت جلسه به انجام خواهد رسید. شهرستان پیشوا امسال رتبه خوبی در افزایش جمعیت داشته است‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار