خبرهای داغ:
با رویکرد انسجام بخشی در برنامه ها و تلفیق فعالیت ها، مرحله کشوری (حضوری) جشنواره الگوها برتر تدریس، به میزبانی استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۴۹۴۴۱
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

 

قزوین_ به گزارش بسیج به نقل از روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه، مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره متوسطه (دوره اول، دوم متوسطه نظری و فنی، حرفه ای و کاردانش) با رویکرد انسجام بخشی در برنامه ها و تلفیق فعالیت ها از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲ به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

متن دعوتنامه جهت حضور منتخبان به شرح زیر است:  

 با احترام و صلوات بر محمد و آل محمد، به استناد دستور العمل برنامه ها و رویدادهای کیفیت بخشی و بهبود فرآیندهای یاددهی-یادگیری مدارس متوسطه (طرح شهید کاظمی آشتیانی) به شماره ۴۰۰/۴۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ معاونت محترم آموزش متوسطه وزارت متبوع و با عنایت به ابلاغیه شماره ۴۰۰/۱۶۵۸۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ معاون محترم آموزش متوسطه وزارت متبوع، مبنی بر میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در برگزاری مرحله کشوری جشنواره الگوهای برترتدریس دوره متوسطه (دوره اول، دوم متوسطه نظری و فنی، حرفه ای و کاردانش) با رویکرد انسجام بخشی در برنامه ها و تلفیق فعالیت ها، به اطلاع می رساند اجرای مرحله کشوری جشنواره از روز پنج شنبه مورخه ۱۸ آبان ماه لغایت روز یکشنبه مورخه ۲۱ آبان ماه در استان قزوین با حضور دبیران و هنرآموزان منتخب، برگزار خواهد شد.    

 به منظور فراهم آمدن زمینه اجرای شایسته و باشکوه این رویداد ملی انتظار می¬رود با توجه به موارد زیر، تمهیدات لازم برای حضور مدعوین محترم صورت پذیرد.

۱- پذیرش مدعوین محترم از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۱۸ آبان ماه در استان قزوین ، شهر قزوین ، بلوار نخبگان، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین انجام خواهد شد.    

۲- نشست توجیهی جشنواره در روز پنج شنبه مورخه ۱۸ آبان ماه راس ساعت ۱۸:۳۰ مطابق برنامه زمانی دفاتر محترم آموزش متوسطه ( اول، دوم نظری، فنی، حرفه ای و کاردانش ) برگزار می گردد و حضور در این جلسه به منظور آگاهی شرکت کنندگان از فرایند اجرای جشنواره مورد تاکید است.    

۳- آیین اختتامیه جشنواره در روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۸ لغایت ۱۲ برگزار خواهد شد. شایسته است برنامه ریزی بازگشت مدعوین به گونه ای انجام شود تا امکان حضور تا پایان مراسم برای همه منتخبان فراهم گردد.    

۴- با توجه به محدودیت های ویژه پذیرش و اسکان در شهر قزوین ، امکان پذیرش همراه و یا اقامت در روزهای خارج از بازه زمانی اعلام شده (۱۸ تا ۲۱ آبان ماه) به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین مراکز پذیرش صرفا مدعوین لیست پیوست را پذیرش خواهند کردو از پذیرش همراه یا سرپرست تیم و .... معذور خواهند بود.

۵-به منظور برنامه ریزی در پذیرش و اجرای جشنواره ضرورت دارد رئیس محترم اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان حداکثر تا روز شنبه ۶ آبان ماه شخصاَ با مراجعه به فرم الکترونیک ثبت اطلاعات بر روی سایت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به آدرس http://tadris.qazvinedu.ir ، نسبت به ثبت مشخصات شرکت کنندگان منتخب (در مورد آثار گروهی نماینده گروه با تفاهم سایر اعضاء) در جشنواره و اطلاعات ضروری برای پذیرش اقدام نماید. عدم ثبت اطلاعات در موعد مقرر به منزله انصراف شرکت کنندگان تلقی خواهد شد.  

تاکید می گردد در مورد منتخبانی که به صورت گروهی در جشنواره شرکت نموده اند، به دلیل محدودیت های اجرایی تنها یک نفر به نمایندگی جهت ارائه تدریس در مرحله کشوری حاضر خواهد شد. از سایر افراد عضو گروه به نسبت مشارکت در فرایند تدریس تقدیر به عمل می آید.( فنی و حرفه ای کاردانش ). ملاک نهایی پذیرش افراد مشخصات ثبت شده در این فرم خواهد بود و در صورتی که به هر دلیل حضور هریک از منتخبین معرفی شده ممکن نگردد، جایگزینی و پذیرش افراد خارج از لیست اعلام شده به هیچ وجه امکان پذیر نیست.    

۶- جزئیات برگزاری جشنواره و نکات ضروری و نقشه راهنمای مرکز پذیرش و اسکان از طریق گروه دبیرخانه جشنواره در پیام رسان شاد اطلاع رسانی می گردد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها