مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره مواضع ناکارآمد مجامع بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل که ضد امنیت است گفت: امروز استکبار جهانی از وحدت مسلمین و فریاد حمایت از مردم مظلوم غزه به ترس و وحشت افتاده است.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۳۹
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام،حجت الاسلام باقری در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تربت جام اظهارکرد: امروز و پس از جنایت‌های بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی که دل هر انسانی را به درد آورده است و خروش ملت‌های آزادی‌خواه به ویژه مسلمانان جهان را به همراه داشته جنایتکاران عالم به ترس و اضطراب افتادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام که در حاشیه سفرهای شهرستانی خود در سپاه شهرستان تربت جام سخن می‌گفت،بیان کرد: استکبار و فراعنه امروز پایه‌های حاکمیت خود را متزلزل می بینند و به هر شیوه‌ای چنگ می‌زنند تا از مهلکه‌ای که در آن فرو رفته‌اند که البته مسبب و عامل اصلی آن خودشان هستند نجات یابند.

وی تصریح کرد: ترس امروز آمریکا و صهیونیست جهانی از پیروزی ملل مستضعف است که کاخ فرعونیان را به نابودی خواهند کشاند.

باقری با اشاره به مواضع ناکارآمد مجامع بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل افزود: شواری امنیت، ضد امنیت است و هیچ خروجی برای تامین امنیت مردم مظلوم غزه نداشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها