خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

گفتگوی اختصاصی خبرگزاری بسیج گلستان با مادر شهید دانش آموز علی نوری

یکم فروردین ۱۳۵۱، در روستای پیراوش از توابع شهرستان آق قلا چشم به جهان گشود،به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم بهمن ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۲۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

گفتگوی اختصاصی خبرگزاری بسیج گلستان با مادر شهید دانش آموز علی نوری

مادر شهید دانش آموز علی نوری از روستای پیرواش سفلی شهرستان آق قلا به مناسبت روز دانش آموز در گفتگو با خبرگزاری بسیج  گفت: علی فرزند اول ما بود.کلاس سوم ابتدایی بود. یک روز در حالی بازی کردن بود. من به او گفتم: علی جان پسرم، مراقب باش زمین نخوری تا دست و پایت آسیب نبیند. در همین حال شهید به زمین خورد و دستش شکست.

وی افزود: شهید  با این که سن خیلی کمی داشت ولی عاشق شهادت و جبهه بود، همیشه نزد من و پدرش می آمد و گریه و زاری می کرد و می گفت: مادر جان اجازه بده من به جبهه بروم ولی من اصلا راضی نبودم. چون سنش خیلی کم بود. یک روز از طرف بسیج به خانه ما آمدند و گفتند: پسر شما خیلی اصرار دارد که به جبهه برود. چرا به او اجازه نمی دهید.

مادر شهید ادامه داد: پدرش رو به من کرد و گفت: اجازه بدهیم علی به جبهه برود. درسته که سنش بسیار کم است ولی او راهش را انتخاب کرده است. خون پسر ما که رنگین تر از خون دیگر جوان ها نیست. بگذاریم برود خدا پشت و پناهش باشد.

وی عنوان کرد:من خیلی دوست داشتم قبل از رفتن علی را در آغوش بگیرم و ببوسمش ولی متاسفانه این آرزو هرگز براورده نشد. من از شهادت علی اصلا ناراحت نیستم . من افتخار می کنم به این که پسرم شهید شده است. پسرم راهش را خودش انتخاب کرده بود. 

یکم فروردین ۱۳۵۱، در روستای پیراوش از توابع شهرستان آق قلا چشم به جهان گشود،به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم بهمن ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار