نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: امروز قدرت نظامی و امنیت جمهوری اسلامی ایران و قدرت نیروهای مسلح و فراجا قدرتی بی‌نظیر در منطقه و جهان است.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۶۲
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ایت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی پیش از ظهر امروز در بزرگداشت یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی که با حضور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را تربیت یافته مکتب حسینی و اهل بیت(ع) دانست و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی کاردان، با ایمان، شجاع، مردمی، ولایی و با اخلاق هستند.

وی با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: به برکت هدایت‌های امام راحل و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، هر روز شاهد افزایش اقتدار در بخش‌های مختلف در کشور هستیم. امروز قدرت نظامی و امنیت جمهوری اسلامی ایران و قدرت نیروهای مسلح و فراجا قدرتی بی‌نظیر در منطقه و جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۲۳۰ هزار شهید کشور گفت: شهدا امروز حاضر و ناظر بر رفتار ما هستند. فراجا در سطح کشور تاکنون ۱۴ هزار شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده است که ۲۱۸ شهید از استان مرکزی است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: ملت مظلوم فلسطین باید حمایت شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار