خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

سران کشورها اقدام عملی برای متوقف کردن جنگ انجام دهند

همدان-امام جمعه همدان با قدردانی از اقدامات عملی و پیگیری‌های دولت و وزیر امور خارجه برای توقف جنگ غزه، گفت: سران سایر کشورها کجا هستند و چه اقدام عملی برای متوقف کردن جنگ انجام دادند.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۷۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهر همدان با قدردانی از اقدامات عملی و پیگیری‌های دولت و وزیر امور خارجه برای توقف جنگ غزه، اظهار کرد: سران سایر کشورها کجا هستند و چه اقدام عملی برای متوقف کردن جنگ انجام دادند.

وی با تاکید بر قطع مراودات اقتصادی کشورهای اسلامی با اسراییل،گفت: سران برخی کشورهای اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم اما تجارت اقتصادی با آنرا ادامه می دهند و قرآن کریم این جریان را نفاق می‌داند.

امام جمعه همدان با اشاره به پیوند قوم یهود با منافقان،ادامه داد: کسانی که در کشور اسلامی هستند اما تجارت اقتصادی آنها با یهود است قرآن این جریان را نفاق می‌داند که در ظاهر حرف اسلام می‌زنند اما با جریان یهود همراه هستند و پیوند تاریخی بین آنها ایجاد شده و از تهعد شکنی قوم یهود طرفداری کردند.

وی گفت: صهیونیست‌ها کسانی هستند که در جنگ تن به تن قدرت مقابله ندارند عِده و عُده فراوان دارند اما اعتماد آنها به تجهیزات نظامی، موشک ها، بمب‌ها و اسلحه‌های آنهاست.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه این قوم اراده آهنین ندارند، در پشت قلعه می‌ایستند و کودک کشی می‌کنند، افزود: در بین خودشان گمان می‌کنند که قوی هستند کودک کشی و ویران کردن را نشانه قدرت می‌دانند و وجدان آنها از کودک کشی به درد نمی‌آید.

وی ادامه داد: طبق فرمایش قرآن کریم در جنگ باید نسبت به تعهدات اخلاقی پایبند بود و حق کشتن زنان کودکان را ندارید اما امروز کوچکترین تعهدات اخلاقی به رسمیت شناخته نمی‌شود و سازمان‌های بین المللی آنچه می‌فهمند قدرت موشک‌های خودشان است و مسائل انسانی را درک نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با ابراز گلایه از اینکه با گذشت ۴۰ روز از آغاز سال تحصیلی هنوز مدیرکل این اداره منصوب نشده است،افزود: کمبود معلم و نیروی انسانی در استان وجود دارد و شاهد کندی کار هستیم.

وی در ادامه با اشاره به سفرهای استانی دولتمردان،اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به استان کردستان نماد یکدلی و امنیت است.

شعبانی با بیان اینکه کاهش آمار ازدواج و افزایش آمار طلاق را شاهد هستیم،افزود: شورای فرهنگ عمومی در این زمینه ها باید با قدرت وارد شود و برنامه ریزی در این حوزه بدون همکاری دستگاه‌ها پیش نخواهد رفت، من با تمام توان برای خدمت به مردم و رفع مشکلات پای کار هستم.

وی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و وام های حمایتی تاکید کرد و گفت: تسهیلات و وام های حمایتی و ازدواج در استان همدان به کندی پرداخت می شود که نیاز به رسیدگی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار