خبرهای داغ:
رضانیا:

۱۵ مهر به عنوان روز شکست بزرگ اسرائیل در تاریخ ثبت و ضبط شد

همدان-معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: با عملیات طوفان الاقصی، ۱۵ مهر به عنوان روز شکست بزرگ اسرائیل در تاریخ ثبت و ضبط شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۰۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در جمع  راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرستان تویسرکان اظهار کرد: آمریکا و انگلیس از دیرباز چشم طمع به کشور ما داشتند؛ از زمان رضاخان قلدر و بی‌سواد و بعد از آن زمانی که پسرنالایق‎تر و بی‌عرضه‌تر از پدرش را بر کشور حاکم کردند تا بهمن ۵۷ و بعد از انقلاب نیز به روال خود ادامه دادند.

وی افزود: ما امروز به دنیا اعلام می‎کنیم مگر خاطره و حافظه تاریخی این کشور و این مردم ۲۸ خرداد سال ۳۲، ۱۳ آبان ماه سال ۴۲ و روز تبعید امام(راه) و ۱۳ آبان ۵۷ را فراموش می‌کند که شاهد به گلوله بستن دانش‌آموزان و جوانان در مقابل دانشگاه تهران بودند .

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به عملیات ۷ اکتبر در اسرائیل گفت: امروز آمریکا تمام امکانات اطلاعاتی و نظامی خود را برای یاری رژیم منحوس اسرائیل به میدان آورده چراکه ضربه شست پرورش یافتگان مکتب قاسم سلیمانی را دیدند .

وی ۱۵ مهر را روز معجزه الهی خوان و گفت : ۱۵ مهرماه هیچ وقت از حافظه تاریخی جهان حذف نخواهد شد چراکه روز نصرت الهی برای فلسطین بود.

رضانیا با عملیات طوفان الاقصی، ۱۵ مهر به عنوان روز شکست بزرگ اسرائیل در تاریخ ثبت و ضبط شد، گفت: امروز نیاز نیست ایران با شما بجنگد، چون سید حسن نصرالله و حزب الله آماده نبرد با شما هستند؛ دیروز نعره شیر مرد عرب سید حسن نصرالله لرزه بر اندام اسرائیل، آمریکا و کشورهای مختلف حامی اسرائیل انداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار