خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

نقش جوانان انقلابی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره درخشان است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: نقش جوانان بصیر، آگاه و انقلابی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره درخشان و بسیار اثرگذار بوده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۸۶
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در جمع راهپیمایان روز ۱۳ آبان در شهر فیروزان نهاوند اظهار کرد: نقش جوانان بصیر، آگاه و انقلابی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره درخشان و بسیار اثرگذار بوده است.

وی  ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز گفت: این قشر در قبل از پیروزی انقلاب با حضور در برنامه‌های انقلاب و راهپیمایی‌ها باعث وحشت رژیم شاهنشاهی شدند و دستور تیراندازی به سمت دانش‌آموزان را در مقابل دانشگاه تهران در سال ۵۷ داد و در این حادثه ۵۶ شهید را تقدیم انقلاب کرده و با خون پاک خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و ۱۳ آبان را به نام خود ثبت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان و دانش‌آموزان حماسه‌ها آفریدند و در دفاع مقدس جانانه از کشور دفاع کردند و مانند شهید «حسین فهمیده» جاودانه شدند.

وی افزود: حضور جوانان مومن و ولایتمدار در عرصه‌های فرهنگی، علمی، جهادی، سیاسی، ورزشی و همه عرصه‌ها در بعد از انقلاب، در حقیقت بسیار امیدآفرین بوده است و این نسل دهه ۸۰ و ۹۰ هرچند امام(ره)، انقلاب و  دفاع مقدس را ندیده‌اند اما در مسیر آرمان‌های انقلاب و رهبری حرکت می‌کنند و کجای دنیا چنین جوانانی را به خود دیده است.

مختاری بیان کرد: نسل جوان و دانش‌آموزان با ایمان و روحیه بسیجی و جهادی در گام دوم انقلاب نقطه قوت کشور هستند  چراکه آینده انقلاب متعلق به آنها است و به همین دلیل دشمنان برای انحراف این عزیزان با همه امکانات وارد عرصه شده و یک جنگ جهانی رسانه‌ای را علیه آنها به راه انداخته است.

وی ادامه داد: آمریکا به عنوان سردمدار استکبار و شیطان بزرگ نقشه‌های شومی را با استفاده از فضای مجازی و برنامه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ای برای جوانان تدارک دیده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: نقش والدین، آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی برای مقابله با این جنگ جهانی و رسانه‌ای دشمنان بسیار با اهمیت است و در واقع قرارگاه مقابله با جنگ روانی دشمن در آموزش و پروش آست و همه نهادهای فرهنگی و خانواده‌ها باید به کمک این قرارگاه بیایند .

وی گفت: امروز جوان ما باید دشمن و استکبار جهانی را به خوبی بشناسد و بداند که آمریکا در رأس دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد و هر کاری توانسته علیه کشور ما انجام داده است.

مختاری اظهار کر: شیطان بزرگ و دشمن اصلی ما آمریکایی‌ها هستند و باید با هوشیاری فریب دشمن را نخوریم چون آنها به دنبال سیاه نمایی و ناامیدی نسل جوان جامعه هستند.

وی عنوان کرد: در حالی که دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی موجب حیرت جهانیان شده است اما دشمنان انقلاب همه چیز را وارونه جلوه می‌دهند و می‌خواهند بر اذهان تاثیر بگذارند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب به یاری خدا نزدیک قله هستیم و نسل جوان ما باید به این نکته توجه کنند و شهدای عزیز را الگوی خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: کار دشمن، دشمنی کردن است و نباید دشمن را دست کم گرفت چراکه همواره در حال طراحی نقشه هستند و باید این را هم بدانیم که دشمن خیلی ضعیف شده است.

مختاری بیان کرد: برای مقابله با جنگ جهانی رسانه‌ای که علیه نسل جوان ما شروع شده است باید با جهاد تبیین واقعیت‌های و پیشرفت‌های کشور گفته شود و در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده این انقلاب از جمله آمریکا و اسرائیل رو به افول هستند و توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارند و طبق وعده الهی آینده از آن اسلام است، گفت: به یاری خدا آینده روشن و امیدبخش کشور برای شما جوانان است و این بشارت را مقام معظم رهبری به شما جوانان داده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار