همدان-سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در جنگ تحمیلی دانشگاهیان و جوانان میدان‌دار مبارزه بودند، گفت: وجود جوانان در میدان‌های مبارزه با فتنه باعث شکست دشمنان شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۲۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

وجود جوانان در میدان‌های مبارزه با فتنه باعث شکست دشمنان شد/خون شهدای غزه موجب بیداری ملت‌ها است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار رضا طلایی نیک صبح امروز در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان ماه در میدان امام خمینی (ره) همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: از روزی که انسان خلق شد تا پایان خلقت و در تاریخ بشریت و همچنین در روایات قرآنی و تجربه تاریخی، دو جبهه در دنیا وجود خواهد داشت جبهه حق و باطل.

وی با بیان اینکه جبهه حق با ایمان توحیدی، ولایت، ایستادگی، صبر و جهاد و شهادت رقم می‌خورد که هم سعادت دنیا و هم سعادت آخرت را دارد، گفت: جبهه مقابل، جبهه شیطانی است که توسط شیاطین درونی و برونی بوده و نظام استکباری را شکل می‌دهند که امروز به رهبری و محوریت آمریکا و مشارکت صهیونیست و برخی دول شیطان محور اروپایی در جهان دیده می‌شود

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما در ایران در ۷۰ سال گذشته بعد از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ شاهد بودیم وقتی استعمار پیر انگلیس در ایران رنگ باخت انتقالی صورت گرفت و آمریکا جایگزین آن در ایران شد، افزود: ما از ابتدا یک کارنامه ظلم و ستم و بیداد را از آمریکا در ایران شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در دو مقطع در ۲۵ سال قبل از انقلاب شاهد هستیم که این شیطان بزرگ، پشتیبان رژیم پهلوی و طاغوت بود و آن را تا دندان مسلح کرده و در آن دوران هم وابستگی سیاسی، اقتصادی و نظامی بود که نتایج آن ظلم و جنایتی بود که آمریکا در ایران قبل از انقلاب انجام داد.

سردار طلایی نیک تصریح کرد: ملت ایران با اتکا به دین و آزادگی از همان دهه ۳۰ شروع کرد و شاهد خیزش دانشگاه در ۱۶ آذر و قیام امام (ره) در دهه ۴۰ بودیم و روز ۱۳ آبان که دانش‌آموزان در مقابل استکبار ایستادگی کردند و به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شد.

وی با اشاره به اینکه ریشه استکبار و آمریکا با سرنگونی رژیم پهلوی از ایران کنده شد، گفت:، اما پسماند‌های آن باز در ایران تحرکاتی داشتند و در ۱۳ آبان ماه ۵۸ که هنوز انقلاب پیروزی یکساله را طی نکرده بود، لانه جاسوسی آمریکا که علیه نظام نوپای اسلامی فعالیت می‌کرد توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) تسخیر شد.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اگر امروز «مرگ بر آمریکا» می‌گوییم برای این است که مبارزه با استکبار هم جنبه عمومی و انقلابی و هم ریشه دینی و اعتقادی دارد که نباید در برابر ظلم و ستم ساکت باشیم.

وی با بیان اینکه ما تکلیف دینی داریم در برابر ظلم و ستم و نظام جنایت پیشه استکبار بایستیم، گفت: اگر به روند تاریخ بنگریم، ۲۵ سال قبل از انقلاب سراسر مملو از دخالت‌ها و سلطه‌جویی‌های آمریکا در تمام عرصه‌ها اعم از نظامی، اقتصادی و ... است و بعد از انقلاب نیز بیش از ۱۰۰ توطئه و فتنه علیه انقلاب اسلامی رقم زد که در تمام این فتنه‌ها شکست خورده و پیروز آن ملت ایران و نظام ولایی بوده است.

سردار طلایی‌نیک با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی یکی از توطئه‌های آمریکا بود، افزود: امام خمینی (ره) فرمود «رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید».

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی دانشگاهیان و جوانان میدان‌دار مبارزه بودند و وجود جوانان در میدان‌های مبارزه با فتنه باعث شکست دشمنان شد، عنوان کرد: تحریم‌های گوناگون و کودتا، ایجاد ناامنی، تجزیه‌گری، ترور و انفجار، جنگ نفت‌کش‌ها، فشار‌های سیاسی و بین‌المللی و ناامن‌سازی منطقه با جنگ‌های نیابتی، همه از توطئه‌های آمریکا علیه ملت بزرگ ایران بوده که نه تنها ملت ما را شکست نداد بلکه باعث شد ملت ما با عزت‌تر و دشمن ذلیل‌تر شود.

* امروز مبارزه ملت ایران با استکبار به عنوان سرمشق برای جهانیان است

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز مبارزه ملت ایران با استکبار به عنوان سرمشق برای جهانیان است.

وی با بیان اینکه دشمن با وجود شکست‌های پی در پی، باز هم توطئه می‌کند، گفت: دشمنان از نابودی نظام اسلامی ناامید شده‌اند اما با فتنه می‌خواهند سرعت پیشرفت ما را کُند کنند چراکه می‌دانند ایران اسلامی در این 45 سال از یک ژاندارم تحت سلطه استکبار به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است بنابراین به دنبال کنترل قدرت آن هستند.

سردار طلایی نیک با اشاره به کارنامه ملت ایران در مبارزه با استکبار که اوج گرفته و دشمن ذلیل شده است، گفت: این عزت ملی و بین المللی را در ابعاد گوناگون می‌بینیم و یکی از مواردی که باعث شده ملت ایران پیروز شود هویت اسلامی و اتکا به اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه دومین عامل تبعیت از ولایت است، عنوان کرد: امام خمینی (ره) به ملت ایران و به ویژه جوانان امید داشت و مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند نسل جدید ما توان به خاک مالیدن استکبار و آمریکا را دارد.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اتکا به قدرت مردم و بسیج مردمی را از دیگر عوامل دانست که در جنگ تحمیلی و در میدان‌های مختلف شاهد حضور تمام اقشار هستیم.

وی با بیان اینکه جهاد معنوی و مادی و به میدان آوردن همه استعداهای فکری و توان‌ها را از دیگر موارد پیروزی ملت ایران برشمرد و گفت: دشمن روزی به ما اسلحه سبک نمی‌داد اما امروز ما جزو قدرت برتر موشکی و تسلیحاتی و تجهیزاتی جهان هستیم.

سردار طلایی‌نیک با اشاره به بصیرت و مقاومت ملت ایران بیان کرد: افول استکبار در ایران اسلامی سرمشقی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شد.

وی با بیان اینکه از ۷۵ سال قبل با محوریت انگلیس و پشتیبانی آمریکا، غده سرطانی صهیونیسم در منطقه قرار گرفت و فلسطین اشغال شد، ادامه داد: در این راستا دو مسیر شکل گرفت یکی مسیر غصب و خیانت و انفعال بود که ملت فلسطین را آواره و سرزمینشان را غصب کردند و شدیدترین جنایات را علیه ملت مظلوم فلسطین رقم زدند و مسیر دیگر مقاومت و اقتدا به ملت ایران بود که امروز شاهدیم جبهه مقاومت علاوه بر سنگ انواع موشک‌ها و پهبادهایی که خود ساخته در اختیار دارد.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد فضایی در جهان است که جبهه مقاومت و حماس را ضعیف نشان دهد در حالی که آنها امروز به این دانش و فناوری و قدرت دفاعی در برابر تجاوزهاهای صهیونیستی دست یافته‌اند.

وی با بیان اینکه قله آزادی قدس نزدیک است، گفت: قله‌هایی که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب وعده دادند و همچنین فرمودند رژیم صهیونیستی عمرش کوتاه است، و ما قبل از عملیات طوفان الاقصی می‌بینیم که سیا در گزارش غیررسمی که منتشر شد، گفت رژیم صهیونیستی بعید است ۶ سال دیگر دوام بیاورد.

* نتانیاهو با جنایت‌هایش میخ نابودی رژیم صهیونیستی را بر تابوت آن کوبید

سردار طلایی نیک با اشاره به اینکه رئیس وقت موساد نیز اذعان کرد بزرگ‌ترین تهدید صهیونیست‌ها خودویرانگری است، افزود: امروز نتانیاهو با جنایت‌هایی که در غزه انجام می‌دهد، میخ نابودی رژیم صهیونیستی را بر تابوت آن می‌کوبد و این رژیم پوسیده رو به نابودی است.

وی با بیان اینکه سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی خورد به فرموده مقام معظم رهبری جبران ناپذیر است، گفت: امروز دو میدان سخت و نرم در برابر استکبار و صهیونیسم گشوده شده که در قلب این میدان غزه و حماس و گروه‌های جهادی فلسطین هستند که هم مظلوم و هم پیروز هستند و در خط مقدم آن حزب الله لبنان است.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: گروه‌های مقاومت نیز در هر کشوری و هر نقطه‌ای اگر احساس تکلیف کنند و امکان تهدید صهیونیسم و آمریکا باشد وارد عمل می‌شوند.

وی با تأکید بر خودباوری، ایمان و خوداتکایی گفت: در انتفاضه و جنگ‌های 22 روزه و 33 روزه که قدرت مقاومت اینگونه نبود و عدم توازن وجود داشت مقاومت پیروز شد و امروز که مقاومت از قدرت و توان نظامی برخوردار است به طور قطع پیروز میدان است.

سردار طلایی نیک با بیان اینکه تنفس مصنوعی که آمریکا و انگلیس به رژیم صهیونیستی می‌دهند راه چاره نجات این رژیم نیست، ابراز کرد: عواقب کودک‌کشی و به خاک و خون کشیدن ۴ هزار کودک و ۲ هزار زن بی‌دفاع در غزه و فلسطین جز نابودی نیست.

وی با بیان اینکه خون شهدای غزه موجب بیداری ملت‌ها است، گفت: وجدان بشریت در حال بیدار شدن از خفتگی تاریخی است و در فضای مجازی که عرصه پنجم نبرد است امروز حق و باطل شفاف‌ بوده و یک مطالبه جهانی و مردمی برای قطع روابط کشورهایی که با ذلت با این رژیم رابطه برقرار کردند و حمایت‌های نظامی و مالی از آن دارند، به جود آمده است.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز اردوگاه شیطان بزرگ به رهبری آمریکا در دنیا بی‌اعتبار شده است، تصریح کرد: امروز عملکرد مجامع بین المللی مردود است و دولت‌ها در انجام وظایف حداقلی خود رفوزه شدند اما ملت‌ها در حال خیزش هستند.

وی ادامه داد: عامل اصلی گسترش جنگ، رفتار و عملکرد آمریکا است و اگر جنگ منطقه‌ای اتفاق بیفتد عامل آن آمریکا خواهد بود.

سردار طلایی نیک با بیان اینکه قرن ۲۱، قرن افول غرب و احیای آسیا است، اظهار کرد: امروز همبستگی جهانی در حال شکل گرفتن است که  نتیجه آن قدرت و انسجام جبهه مقاومت بوده و مرزبندی‌ها با دولت‌های جنایت پیشه در حال رقم خوردن است.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین بیش از گذشته نیاز است، خاطرنشان کرد: ما  امروز در شرایطی هستیم که باید نقاط قوت خود را قوی‌تر از گذشته کنیم چراکه این قدرت ما را در همه جبهه‌ها حفظ کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات