خبرهای داغ:
سرهنگ آقابیگی در گفتگو با بسیج خبر داد

نمایش ۵۰ اثر در نمایشگاه عکس «قاب مظلومیت» همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان  از برگزاری نمایشگاه عکس «قاب مظلومیت» کودکان غزه در همدان و نمایش ۵۰ اثر از عکاسان مختلف ملی و بین المللی در این نمایشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۵۳
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

نمایش ۵۰ اثر در نمایشگاه عکس «قاب مظلومیت» همدان

سرهنگ حمیدرضا آقابیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری نمایشگاه عکس «قاب مظلومیت» کودکان غزه در همدان خبر داد و اظهار کرد: در این ایام که ظلم و ستم و نسل‌کشی مسلمانان اتفاق می‌افتد و کودکان بی‌گناه و مظلوم غزه به دست اسرائیل جنایتکار به شهادت می‌رسند، نمایشگاه عکسی به منظور به تصویر کشیدن مظلومیت این کودکان در همدان برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه به همت سازمان بسیج هنرمندان و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان همدان برگزار شد، عنوان کرد: با برگزاری نمایشگاه بستری فراهم شد تا هنرمندان استان با گردهمایی، نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه گوشه‌ای از جنایات و ظلم گسترده‌ای که در حق فلسطینیان و کودکان معصوم این سرزمین مقاوم شده، به مردم نشان داده می‌شود، گفت: محرومیت و  مظلومیت کودکان فلسطینی و ترس و ناامنی، گرسنگی و شرایط سختی که اسرائیل بر آنان تحمیل کرده است در قاب تصاویر به خوبی نشان داده شده که می‌تواند در راستای شناخت دشمن به نسل جوان نیز تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور جمعی از هنرمندان در مجتمع هنری سینمایی شهید آوینی افتتاح شد، یادآور شد: تعداد ۵۰ اثر از عکاسان مختلف ملی و بین المللی در خصوص حوادث اخیر در غزه در این  نمایشگاه به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات