امام جمعه خلیل آباد گفت: راهپیمایی استکبارستیزی یوم الله ۱۳ آبان، موجب دلگرمی ملت مظلوم فلسطین است و این واقعه مهم، روز استقامت و نشان دادن اقتدار و صلابت ملت غیور ایران اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته بوده و هست.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۸۸
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، همزمان با سالروز یوم الله ۱۳ آبان راهپیمایی استکبارستیزی مردم شهرستان خلیل آباد با شکوه خاصی برگزار شد.

دراین اجتماع باشکوه مسئولان از جمله امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین و اداری مسیر خیابان امام خمین(ره) را از مقابل آموزش و پرورش تا میدان مرکزی درکنار خیل عظیم دانش آموزان و اقشار مختلف مردم طی کردند و  با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، ضمن محکوم کردن کشتار مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت و پشتیبانی خود را از مردم غزه اعلام داشتند.

حضور مردم موجب دلگرمی ملت فلسطین و غزه است

 امام جمعه خلیل آباد در سخنانی با بیان اینکه آمریکا و اسراییل روزهای پایانی عمر خود را سپری می کنند، اظهار کرد: امروز روز استقامت و نشان دادن اقتدار ملت ایران است که همچنان که در طول ۴۴ سال گذشته این مردم ایران نشان دادند و پای نظام ایستادند.

حجت الاسلام محمدعلی دستجردی، گفت: حضور مردم موجب دلگرمی ملت فلسطین و غزه است و بخود ببالید که این توفیق نصیب همه ما شد تا در جریان راهپیمایی حضور داشته باشیم و شرکت کنیم.

دستجردی اظهار کرد: با پشتیبانی از منویات رهبری انقلاب و علمدار ایران اسلامی به پیش می رویم و صبح ظفر نزدیک است.

امام جمعه خلیل آباد، با بر شمردن دستاورد های انقلاب بیان کرد: امروز ندای مقاومت نه تنها در ایران و غزه بلکه در تمام جهان طنین افکن است.

گفتنی است؛ در پایان ضمن قرائت پایانی ۱۳ آبان پرچم های امریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار