خبرهای داغ:
شاهرود_ شهردار شاهرود به تلاش بی‌وقفه کارشناسان برای تهیه نقشه راه فرهنگی اشاره کرد و گفت: پیش‌نویس این نقشه راه با تشکیل ۱۰ کارگروه تدوین شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۲۴
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

تدوین پیش نویش نقشه راه مهندسی فرهنگی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، محسن احمدی در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: مدیریت شهری شاهرود به عنوان پیگیری کننده، هماهنگ‌کننده و استفاده از نظریه‌های کارشناسان حوزه فرهنگی کار تدوین نقشه فرهنگی این شهرستان را از سال گذشته بر عهده گرفت.
او با بیان اینکه ۱۰ کارگروه برای تدوین این نقشه راه در نظر گرفته شد، ابراز کرد: گردآوری اطلاعات سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور در زمینه این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
احمدی به برگزاری نشست‌های متعدد با حضور کارشناسان حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ۱۵۰ نشست با حضور بیش از ۱۵۰ صاحب‌نظر و کارشناس برای تدوین این پیش‌نویس برگزار شد.
شهردار شاهرود ادامه داد: خانواده متعالی، تعلیم و تربیت، اخلاق و فرهنگ عمومی جامعه، تبیین عالمانه و ترویج مبانی نظری انقلاب اسلامی و اندیشه مهدویون، فرهنگ عفاف و حجاب، فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت، ضرورت وجود هنر متعالی در ارکان مختلف جامعه، توسعه اقتصادی، سلامت، بهداشت و تغذیه و همچنین رسانه، فضای مجازی، ۱۰ کارگروه این نقشه راه تعیین شد.
او با بیان اینکه خانواده متعالی به عنوان نخستین اولویت مهم شهرستان شناخته شد، افزود: ۲۳ کارشناس این حوزه در ۲۲ نشست گردهم آمدند، در این کارگروه ۱۳ مسئله و چالش مهم شهرستانی شناسایی شد که براساس تطبیق با ۲۲ اقدام ملی، ۹۲ اقدام شهرستانی تعریف شد.
احمدی با اشاره به اینکه این نقشه راه به عنوان پیش‌نویس است، ابراز کرد: برای تکمیل نقشه راه فرهنگی باید نشست‌های بیشتری برگزار شود تا پس از تایید اعضای شورای فرهنگ عمومی قابلیت اجرایی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها