خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر پیگیری مطالبات مردمی در سطح استان و کشور به وسیله مسئولان تا حصول نتیجه نهایی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۳۳
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، جوانسازی جمعیت تقویت شورا‌های روحانیت مجاهد و مقابله هوشمندانه باجمه فرهنگی از مباحث مطرح شده در گردهمایی ائمه جمعه استان کرمانشاه بود.
 قرار است مسائل و مطالبات مردمی بیان شده در این گردهمایی ، در سفر به نقاط مختلف استان با دقت بیشتری بررسی و پیگیری شود .
وی تصریح کرد: درسفر به شهرستان‌ها در جریان مشکلات هر منطقه قرار می‌گیریم و آن را در سطح استانی و کشوری پیگیری خواهیم کرد .
حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به مقاومت مردم مظلوم غزه، دربرابر جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، جهاد تبیین و حمایت مسلمانان از مقاومت مردم غزه را خواستار شد.
وی افزود: در این گردهمایی حمایت قاطع امامان جمعه و مردم استان از مردم مظلوم و مجاهدان غزه را اعلام می‌کنیم. 
 این نخستین گردهمایی ائمه جمعه استان کرمانشاه با حجت الاسلام غفوری از زمان انتصاب وی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بود .
در ادامه ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه با اشاره به وحدت و انسجام موجود در آستان گفت در سایه همین وحدت و همدلی می‌توانیم برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم وی افزود در دیدار خرداد امسال با مقام معظم رهبری معظم الله تاکید فرمودند بدنه اهل سنت با نظام است.
امام جمعه پاوه از حجت الاسلام والمسلمین غفوری دعوت کرد در سفر به این شهرستان در جریان مسائل و مطالبات مردم منطقه قرار گیرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار