خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه اسوه شهیده بنت الهدی قاینات گفت: بسیجیان در پایگاه باید مشارکت و حضور مردم و نقش‌آفرینی آن‌ها را در رفع مشکلات خودشان و بهبود شرایط محلات برجسته‌تر کرده و در مقابل، مسئولان و تمامی دستگاه‌های اجرایی را به پاسخگویی به این مطالبات و انجام وظایفشان در برابر شهروندان ترغیب کنند و در رفع مشکلات در محله کوشا باشند.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۸۹
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سمیه اسدی فدافن، فرمانده پایگاه اسوه شهیده بنت الهدی حوزه حضرت زهرا (س) ناحیه قاینات است که به عنوان پایگاه برتر در نمایشگاه استانی طرح اسوه بسیج مساجد و محلات سپاه انصار الرضا علیه السلام استان معرفی شده است.

این فرمانده بسیجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه از سال ۱۳۹۴ فرمانده پایگاه شهیده بنت الهدی هستم به مؤلفه‌های برتری پایگاه اشاره و اظهار داشت: توسط گروه جهادی فعال به نام شهید ذوالفقار رمضانی درهر سال بیش از ۳۰ عملیات جهادی در منطقه انجام می‌شود.

پایگاه بسیج باید مسئولان را برای پاسخگویی به مطالبات مردم ترغیب کند

وی، تشکیل هیئت دخترانه فرهنگی ومذهبی، واحد قرآنی و تربیت حافظین قرآنی در رده‌های سنی جوان ونوجوان، صندوق قرض الحسنه با نام صندوق قرض الحسنه شهیده بنت الهدی و خروجی از حلقات صالحین به حوزه علمیه خواهران را از دیگر شاخص‌های معرفی پایگاه اسوه برشمرد.

اسدی با بیان اینکه سومین بار در جشنواره مالک اشتر شهرستان وبرای اولین بار در مرحله استانی نمایشگاه طره اسوه شرکت می‌کنیم افزود: حفظ بیانیه گام دوم انقلاب در بین جوانان پایگاه، برگزاری نشست‌های افزایش جمعیت با بازخورد مناسب، تشکیل ۲۲کلاس جوانه‌های صالحین با کلاس‌های متنوع با ظرفیت ۲۰۰ نفری، برگزاری جشن تولد در مدارس برای دانش آموزان نیازمند و کار آفرینی برای زنان سرپرست خانوار از دیگر اقدامات مؤثر پایگاه در طول یک سال بوده است.

پایگاه بسیج باید مسئولان را برای پاسخگویی به مطالبات مردم ترغیب کند

فرمانده پایگاه اسوه شهیده بنت الهدی گفت: مساجد امروز باید محور تمامی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ... قرار گیرد. پایگاه‌های بسیج با محوریت قرار دادن مساجد باید کارگاه انسان سازی باشد و مساجد باید نقش تربیتی و آموزشی را به درستی ایفا کرده و اگر بتوانند به این مهم دست یابند تاثیر به سزایی در تربیت نسل‌های آینده خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان در پایگاه باید مشارکت و حضور مردم و نقش‌آفرینی آن‌ها را در رفع مشکلات خودشان و بهبود شرایط محلات برجسته‌تر کرده و در مقابل، مسئولان و تمامی دستگاه‌های اجرایی را به پاسخگویی به این مطالبات و انجام وظایفشان در برابر شهروندان ترغیب کنند و در رفع مشکلات در محله کوشا باشند.

پایگاه بسیج باید مسئولان را برای پاسخگویی به مطالبات مردم ترغیب کند
اسدی همچنین با اشاره به مسئله فلسطین عنوان کرد: مقاومت ستودنی ملت فلسطین در کرانه باختری، غزه و اراضی ۱۹۴۸ در ماه‌های اخیر نویدبخش نسل جوانانی است که فلسطین را به بیشه شیران تبدیل نموده و با حرکت به سوی انتفاضه‌ای دیگر، عرصه را بر صهیونیست‌ها تنگ نموده‌اند.

وی اظهار داشت: هتک حرمت مقدسات مسلمین  از یک سو و پیروزی خیره‌کننده گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین طی روز‌های اخیر  و شکست مفتضحانه طرح‌های سازشکارانه از سوی دیگر، موجب شده مردم مسلمان فلسطین یک بار دیگر به انتفاضه رو کنند؛ ولی این بار دیگر حرکت‌های سازشکاری در داخل فلسطین و یا منطقه، بر روی فلسطین شجاع تاثیری نمی‌گذارد.


فرمانده پایگاه بسیج اسوه افزود: مردم فلسطین مصمم هستند که ان‌شاءالله مبارزات خویش را تا پیروزی ادامه خواهند داد و دشمن صهیونیستی همانند جنگ‌های قبلی در این نبرد هم شکست خواهد خورد و همانگونه که در ابتدای جنگ در هفتم اکتبر متحمل شکستی بزرگ شد، در پایان این نبرد هم به یاری خداوند هرگز قادر به تحقق اهداف خود نخواهد بود وما بسیجیان همچنان از ملت فلسطین با افتخار حمایت خواهیم کرد.

پایگاه بسیج باید مسئولان را برای پاسخگویی به مطالبات مردم ترغیب کند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار