خبرهای داغ:
شکری:

افزایش ضریب نفوذ بیمه اجتماعی از برنامه‌های دولت سیزدهم است

همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: افزایش ضریب نفوذ بیمه اجتماعی از برنامه‌های جدی دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۳۴
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در دیدار با امام جمعه شهرستان بهار با اشاره به وضعیت بیمه‌ای استان و شهرستان بهار اظهار کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه اجتماعی از برنامه‌های جدی دولت سیزدهم است.

وی گفت: طی ۱۸ سال گذشته تاکنون در شهرستان بهار ۱۶ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر هستند و یک هزار نفر به صورت ماهیانه از مستمری بازنشستگی از کارافتادگی و فوت بهره‌مند هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان افزود: دولت دو سوم حق بیمه افراد واجد شرایط این صندوق را می‌پردازد و همه افراد ۱۸ الی ۵۰ سال می‌توانند عضو این صندوق بیمه اجتماعی شده و همچون سایر مشاغل از پوشش بیمه اجتماعی استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان بهار نیز بیان کرد: برای تحقق عدالت اجتماعی باید به ضرورت واهمیت بیمه توجه کرد چراکه بیمه می‌تواند بخشی از نیاز‌های خانواده را جبران کنند و به نوعی کمک به اقتصاد خانواده  باشد.

حجت اسلام مصباح ادامه داد: برای تعمیم و گسترش بیمه اجتماعی در شهرستان بهار از همه ظرفیت‌های استفاده شود و ما هم در جلسات با روحانیون موضوع ضرورت بیمه اجتماعی تاکید خواهیم داشت.

در پایان این جلسه حکم بازنشستگی یک تن از مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر تقدیم شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات