معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران با بیان اینکه قدرت‌نمایی رژیم صهیونیستی با توپ و تانک و سلاح، ریشه وحشی‌گری دارد، گفت: به شهادت رساندن مردم بی‌گناه و غیرمسلح با بمباران و توپ و تانک به معنای پیروزی اسرائیل نیست.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۱۲
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سردار حسین محبی، در آیین اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران با حضور جمعی از بانوان قرآنی شاغل در سپاه در تالار همایش‌های مجتمع فرهنگی امامت مشهد اظهار کرد: عزیزان حماس با حماسه آفرینی، رژیم اشغالگری را در هم کوبیدند که توهم شکست ناپذیری داشت.

وی افزود: جنگ به هرحال تلفاتی دارد. مخصوصا اگر طرفی از آن موجود خبیث خون‌ریزی مانند رژیم صهیونیستی باشد و با خوی درندگی اعتقادی به مسائل انسانی نداشته باشد اما کشتن مردم بیگناه و غیرمسلح با بمباران و سلاح قوی و توپ و تانک به معنای پیروزی نیست و پیروزی نهایی برای رزمندگان مقاومت است که این وعده الهی و پیش‌بینی رهبر حکیم انقلاب است و رژیم اشغالگر نابود خواهد شد.

وی با اشاره با اینکه هر از چندگاهی در کشورهای اروپایی کسی قرآن را آتش میزند، که ممکن است یک کشیش یا یک عامل صهیونیستی باشد، بیان داشت: قطع نظر از اسلام هراسی، مهم ترین دلیل قرآن سوزی، مبارز طلبی قرآن است. چراکه قرآن می‌فرماید این سخن خداوند و نجات بخش انسان است و هر سخن دیگری سخن خدا نیست و اگر همه جمع شوید واز همه اجنه نیز ‌کمک بگیرید نمی‌توانید مانند این قرآن بیاوردید.

وی افزود: اینکه در آمریکا و دیگر کشورها مرکز قرآن شناسی داریم برای این است که بتوانند با محتوای قرآن بجنگند و چون نمی‌توانند با محتوای قرآن مبارزه کنند، از روی لجاجت و ناتوانی فیزیک قرآن را آتش می‌زنند.

سردار محبی همچنین با اشاره به این مهم که نظام ما برآمده از قرآن و آموزه‌های قرآنی است، بیان کرد: در عهد حکومت دینی و قرآنی قرار داریم و توفیق داریم در محضر جمهوری اسلامی از سفره معارف قرآن بهره‌مند شویم.

رابطه انقلاب با قرآن رابطه دوسویه است. انقلاب باعث شد ما به قرآن نزدیک شویم . به فرموده حضرت آقا پیروزی انقلاب قرآن را به ما بازگرداند و روی قرآن را به ما باز کرد.

انقلاب اسلامی برآمده از قرآن است 

هم انقلاب اسلامی برآمده از قرآن است و هم راه استفاده از قرآن را برای ما بازکرده و باعث شده فعالیت قرآنی در سراسر کشور گسترش پیدا بکند.

وی همچنین عقیده داشت استمرار انقلاب اسلامی و همه موفقیت های ما وابسته به قرآن است. هرچه داریم و قرار است داشته باشیم مرهون قرآن است و همچنین به فرموده رهبر معظم انقلاب آینده این ملت و جهان به قرآن وابسته است. یعنی هرمقدار  در مسیر قرآن حرکت کنیم و سبک زندگی را منطبق با قرآن تنظیم کنیم موفقیت ما بیشتر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها