خبرهای داغ:
قشرهای مختلف مردمی هندیجان با تجمع در مصلی مسجد جامع هندیجان از مردم و کودکان مظلوم فلسطين و غزه همدردی و حمایت نمودند و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی کودک کش را محکوم وخواستار توقف این جنایات شدند .
کد خبر: ۹۵۵۴۸۵۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان در تجمع باشکوه مردم هندیجان از مردم مظلوم فلسطين حمایت و خواستار اتحاد و همبستگی تمامی مسلمانان برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی اظهار داشت : مردم فلسطین و غزه با شجاعت و با توکل بر خدا در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی کودک کش ایستادگی و مبارزه می نمایند و دشمن صهیونیستی بی رحمانه و با نهایت وحشیگیری متاسفانه کودکان بی دفاع را به شهادت می رساند که ملت ها و دولت های آزادی خواه بایستی از مردم فلسطين و غزه حمایت نمایند. 

 

درادامه گزارش خبری: کودکان و نوجوانان و جوانان پسر و دختر شهرستان هندیجان با در دست داشتن پرچم ایران و فلسطين و با پوستر های کودکان غزه خواستار محاکمه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی شدند و از کودکان مظلوم فلسطين و غزه اعلام حمایت نمودند. 

 

تجمع باشکوه مردم انقلابی و ولایتی هندیجان با قرائت قطعنامه حمایت ازمردم بی دفاع ومظلوم فلسطين به پایان رسید و همچنین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم نمودند. 

 

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار