فرمانده ناحیه سپاه زابل گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در اولین روز هفته بسیج در گلزار شهدای زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۹۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در رزمایش جهادگران فاطمی بیان کرد: گسترش گفتمان و فرهنگ تفکر و حرکت جهادی در جامعه، گسترش خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و مشارکت آحاد جامعه در خدمت‌رسانی، حمایت از اقشار مستضعف و کم‌برخوردار جامعه و بهبود وضعیت معیشتی نیازمندان را از جمله اهداف برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» است.

سنچولی تصریح کرد: بسیجیان نیروهای مخلصی هستند که منویات رهبری را اجرا کرده و هرجا نیز ببینند که بخواهند کشور و جامعه را از راه انقلاب اسلامی خارج کنند، آتش‌به‌اختیار عمل خواهند کرد.

وی افزود: میدان‌داری گروه‌های جهادی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، معرفی پروژه‌های عمرانی صورت‌گرفته توسط بسیج سازندگی، فراهم‌سازی بستری برای اقدامات زودبازده و عام‌المنفعه با اثرات عینی در میان مناطق روستایی و آسیب‌دیده و ترویج فرهنگ جهادی و روحیه کار جهادی، تلاش و عدالت‌خواهی از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

فرمانده ناحیه سپاه زابل تأکید کرد: در این رزمایش ۱۲۵ گروه جهادی در قالب ۹۵۰ نفر خدمات عمرانی، فرهنگی و پزشکی خود را در مناطق مختلف و کمتر برخوردار این شهرستان انجام خواهند داد.  

وی ادامه داد: افتتاح پروژه‌های عمرانی و کارگاه‌های اشتغال‌زایی، مرمت و بازسازی خانه عالم، ساخت و مرمت خانه‌های محرومین، ساخت سرویس بهداشتی از برنامه‌های ویژه این رزمایش در شهرستان زابل است.

سنچولی اظهار کرد: جهادگران بسیجی در عرصه‌های مختلف از جمله تیم‌های پزشکی، بهداشت و درمان، دامپزشکی، اهدای جهیزیه، عمرانی، آموزشی، آسیب‌های اجتماعی، یک هزار و ۷۰۰ بسته کمک‌های مؤمنانه، اقتصاد مقاومتی و اشتغال، فرهنگی، توزیع لوازم‌التحریر، توزیع ۶ هزار غذای گرم بین نیازمندان، میز خدمت و… به فعالیت خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار