خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

حمایت از مردم غزه در سراسر جهان نشان از صدور تفکر بسیجی دارد

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان راهپیمایی مردم در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه را نشان از صدور تفکر بسیجی دانست و گفت: بالا بردن نقش‌آفرینی مردم، کار هنرمندانه بسیج است.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۷۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آئین افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی شهرستان ملایر اظهار کرد: نگاه عمیق امام راحل موجب رشد و نمو شجره طیبه بسیج به ویژه در جهان شد و امروز تفکر بسیجی و هسته‌های مقاومت در سراسر جهان خودنمایی می‌کند.

وی راهپیمایی مردم در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه را نشان از صدور تفکر بسیجی دانست و افزود: بالا بردن نقش‌آفرینی مردم، کار هنرمندانه بسیج است و عملیاتی که در فلسطین و غزه اتفاق می‌افتد، عظمت تفکر بسیج را می‌بینیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از مقاومت مردم بی‌دفاع غزه و جبهه مقاومت وحشت زده شده و پس از ۴۰ روز بمباران غزه، هیمنه آنها با طوفان‌الاقصی فرو ریخت، بیان کرد: پس از ۷۵ سال که از سابقه نحس رژیم صهیونیستی می‌گذرد، حمله‌ای را انجام می‌دهند که حقیر شدند و ابهتی که همیشه از آن نام می‌بردند، در هم شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا یکی از پشتوانه‌های رژیم صهیونیستی امروز بر سر دوراهی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: آنها در تلاش بودند تا جمهوری اسلامی را مقصر تمام این اتفاقات بدانند، اما حماس اعلام کرد که کار آنها بوده و با این اقدام، عظمت آمریکا نیز در هم شکسته شد.

سردار مجیدی ادامه داد: اعلام آتش‌بس موقت، نشانه این است که به واسطه تفکر بسیجی، نیروهای حماس حماسه بزرگی را در جهان خلق می‌کنند و زمینه جهانی شدن انقلاب در حال فراهم شدن است و اربعین و عملیات غزه نمونه بارز آن است.

وی با اشاره به افتتاح حوزه‌های مقاومت بسیج، تاکید کرد: امروز تجهیزات و زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های و پایگاه‌های مقاومت بسیج فراهم است و باید سرباز برای تشکیل تمدن نوین اسلامی تربیت کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: بسیج سازندگی در زمینه‌های عمرانی، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد که در شهرستان ملایر با توجه به کمک و همت خیّران، وضعیت آن نسبت به استان بسیار عالی است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی زمینه را در تمام موضوع‌های مختلف آموزشی، اقتصادی و عمرانی مهیا می‌کنند و ارتباط ما با کمیته امداد تنگاتنگ است، افزود: در استان همدان ۸۰۰ سهمیه احداث مسکن محرومان داریم که ۲۵۰ واحد آن واگذار شده و حدود ۵۵۰ مسکن نیز احداث و تعمیر و به مددجویان واگذار شده است.

سردار مجیدی پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی را ضرورتی مهم برشمرد و گفت: قیمت تمام شده پروژه‌های بسیج سازندگی نسبت به سایر اقدامات بسیار ارزان است و برخی از مسئولان گروه‌های جهادی مدیران آینده کشور هستند و خیلی از طرح‌های کشور با روحیه گروه‌های جهادی آماده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار