خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج و با مشارکت سازمان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه و کمیته امداد امام خمینی(ره) ۲۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان کرخه با حضور امام جمعه کرخه، فرمانده ناحيه مقاومت بسیج کرخه، فرماندار شهرستان و مسئولین اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۷۴۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه ، همزمان با هفته بسیج و با مشارکت سازمان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه و کمیته امداد امام خمینی(ره) ۲۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان کرخه با حضور امام جمعه کرخه، فرمانده ناحيه مقاومت بسیج کرخه، فرماندار شهرستان و مسئولین اهدا شد.

سرگرد پاسدار قاسم گوروی در این مراسم بسیج را یک نهاد مردمی از جنس مردم و برای کمک به مردم دانست و گفت:بسیج در تمامی عرصه ها، به صورت جهادی در زمان جنگ خوش درخشید و بعد از جنگ هر جا که نیاز انقلاب اسلامی بود وارد صحنه شده و به خوبی ایفای نقش کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه افزود:یکی از برکات بسیج، سازمان بسیج سازندگی هست که این نهاد مقدس ادامه دهنده همان سنگرسازان بی سنگر و احیا کننده جهاد سازندگی که هدف جهاد در دوران دفاع مقدس با عنوان سپاه سوم جهاد می کردند و نقش موثری در پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس داشتند و بدون حضور جهاد سازندگی در جنگ، عملیات ها میسر نبود و بعد از جنگ، بسیج سازندگی در تمامی عرصه ها هر جا که نیاز مردم باشد آماده خدمت رسانی است.در بلایاهای طبیعی، در رخدادهای متعدد و متفاوت می بینیم بسیج سازندگی هست و هدف از تشکیل این نهاد گره گشایی از کار مردم است.

وی افزود: ما مسروریم که توانستیم در این امر خداپسندانه نقشی داشته باشیم و با مشارکت کمیته امداد شهرستان تعداد ۲۲ سری جهیزیه را آماده کردیم و ان شاء الله تقدیم نوعروسان خواهد شد.

سرگرد پاسدار قاسم گوروی در پایان گفت:ما بنا داریم در تمامی عرصه ها در کنار مردم عزیز شهرستان کرخه باشیم

این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم لوازم ضروری، یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی پیشرفته، جاروبرقی و تلویزیون است که از کالاهای تولید داخل تامین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار