جانشین فرماندهی ناحیه بسیج مالک‌اشتر مشهد مقدس، گفت: یکی از وظایف سپاه پاسداران حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب است و ما باید در تمام حوزه‌ها بخصوص بستر فضای مجازی نقش‌آفرینی فعال‌تری داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۲۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار حسین آریا با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج ناحیه بسیج مالک‌اشتر اعلام کرد: راه‌اندازی کارگاه‌های خانگی برای زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست، یادواره شهدا و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مختلف حاشیه شهر از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

 وی افزود: طی ۶ ماه ابتدایی سال جاری کارگاه خرد خانگی توسط بسیج جامعه زنان به‌صورت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست افتتاح شده است. این کارگاه‌ها در عرصه‌های مختلف مانند کارگاه سفالگری و اشتغال‌های خرد خانگی شامل سبزی‌خردکنی در سطح حاشیه شهر فعالیت دارند.

آریا در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید مدافع امنیت ناحیه مالک‌اشتر عنوان کرد: هم‌زمان با فرارسیدن سالگرد شهادت شهدای امنیت، یادواره دو شهید ناحیه مالک، شهیدان، حسن براتی و رسول دوست‌محمدی نیز در این ایام و در آستانه هفته بسیج برگزار شد.

 خبرنگار/فاطمه باقری

ارسال نظرات
پر بیننده ها