خبرهای داغ:
گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان بهبهان به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج با حضور مسئولین و بسیجیان برگزار گردید
کد خبر: ۹۵۵۷۶۵۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: مراسم گردهمایی با شکوه بسیجیان شهرستان بهبهان در مصلی نماز جمعه به مناسبت هفته بسیج با حضور اقشار مختلف بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و مسئولین برگزار شد.

 

بار دیگر بسیجیان شهرستان بهبهان در این گردهمایی با آرمان های امام راحل (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری بیعت نمودند و عهد و پیمان با شهید حاج قاسم سلیمانی بسته اند.

 

سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه بسیج بهبهان در این گردهمایی ؛ بسیج را سر منشاء اقتدار و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت بسیج امروزه با تفکر انقلابی و جهادی پیروز میدان ها و عرصه های مختلف جهادی ، علمی،نظامی ، امنیت و خدمت رسانی به مردم میباشد.

 

در ادامه وی با بیان اینکه بسیجیان امروز نشان دادند که در هر کجا که حضور جهادی شأن رقم خورده، با موفقیت همراه بوده‌ایم که مثال بارز آن دفاع مقدس است، بسیج منشأ برکات و خیر برای انقلاب اسلامی و نظام و اسلام بوده است.

 

در ادامه مراسم حجت الاسلام طواف امام جمعه موقت شهرستان بهبهان ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان افزود ؛ بسیجیان امروز با روحیه بسیج‌گونه و جهادی، دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند و بسیج یک تشکل و پشتوانه مردمی است که در حوادث مختلف نقش آفرینی کرده و واقع‌بین و دشمن‌شناس است.

 

در پایان مراسم از خانواده ای معظم شهدا و بسیجیان نمونه شهرستان بهبهان تجلیل بعمل آمده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها